Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمود رضا خواجه نصیری در مراسم افتتاحیه نخستین شعبه سوپر مارکت مالی شیراز، که امروز ۱۰ آبان ماه در این شهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: ٨٠ درصد اشخاصی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند، سرمایه زیر پنجاه میلیون تومان دارند و به این معناست که...

افتتاح نخستین سوپرمارکت مالی شیراز

بورس24 : مدیر عامل تامین سرمایه تمدن، در افتتاح سوپر مارکت مالی شعبه شیراز: گفت توسعه زیرساخت‌های خدمات مالی بازار سرمایه متناسب با رشد سرمایه گذاران خرد ضروری است.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه بزرگ شده است، گفت: اقتضای بزرگ شدن بازارسرمایه آن است که زیرساخت‌ های خدمات مالی برای مشتریان بازار سرمایه را توسعه دهیم.

محمود رضا خواجه نصیری در مراسم افتتاحیه نخستین شعبه سوپر مارکت مالی که امروز ۱۰ آبان ماه در شهر شیراز برگزار شد، در ادامه گفت: 80 درصد اشخاصی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند سرمایه زیر پنجاه میلیون تومان دارند و به این معناست که سرمایه گذاران خرد بسیاری در بورس داریم که باید برای آموزش آن‌ها سرمایه‌ گذاری کنیم.

او با بیان اینکه 15 سال پیش بورس منطقه ای شیراز را افتتاح کردیم و امروز نخستین سوپرمارکت مالی شیراز را افتتاح می‌ کنیم گفت: امیدواریم با تزریق سرمایه مردم شیراز به خود شهر شیراز، شیراز را در آینده به عنوان یکی از قطب‌‌ های صنعتی و اقتصادی کشور بشناسیم.

خواجه نصیری با بیان اینکه بورس و بازار سرمایه طی یک سال گذشته به یکی از مهم‌ ترین موضوعات خبری کشور تبدیل شده است، گفت: توجه مردم به سمت این بازار خوب است اما باید زیرساخت‌ های مناسبی را به این منظور فراهم کرد.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن گفت: مردم باید بدانند وقتی می‌ گوییم بهتر است مستقیم وارد بازار سرمایه نشوید، دلیلش چیست و راه‌ های ورود غیر مستقیم چگونه است؟

خواجه نصیری با اشاره به عملکرد مطلوب سوپرمارکت‌ های مالی در این راستا گفت: در سوپرمارکت‌ ها ما به هر فردی با توجه به توان مالی و درجه ریسک پذیری، خدمات متناسبی پیشنهاد می کنیم تا به صورت منسجم و طراحی شده در بازار سرمایه حضور داشته باشند.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن ادامه داد: تمام نهادها و کارگزاری‌ های مرتبط با بازار سرمایه وظیفه دارند برای توسعه بازار سرمایه و آموزش مردم سرمایه‌گذاری کنند و بخشی از کارمزد خدماتی را که از مردم دریافت می‌ کنند برای خود مردم هزینه کنند.

خواجه نصیری با بیان اینکه به دنبال افزایش سوپرمارکت‌ های مالی در سراسر کشور هستیم گفت: مردم باید بتوانند خدمات متناسب با نیاز و دارایی‌شان دریافت کنند.

مدیر عامل تامین سرمایه تمدن ادامه داد: با ابزارهای متنوعی که در سوپرمارکت‌ های مالی وجود دارد می توان خدمات گسترده در ابعاد مختلفی به فعالین بازار سرمایه ارائه داد.

خواجه نصیری با تاکید بر آنکه امیدواریم با افتتاح این سوپرمارکت دریچه‌ های توسعه صنعت را در شهر شیراز شاهد باشیم گفت: باید سود حاصل از فعالیت های اقتصادی در وهله اول به سرمایه‌ گذاران محلی بازگردد.

به گفته مدیر عامل تامین سرمایه تمدن، امروزه فاینانس و مدیریت منابع مالی حرف نخست را در پیشرفت کشورها می‌زند و ما نیز اگر به دنبال رشد و ارتقا هستیم باید بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره را ببریم.

خواجه نصیری با اشاره به وضعیت کشورهای در حال رشد حال حاضر دنیا گفت: در جایی که تخصیص و تجهیز منابع درست باشد اقتصاد رشد می‌ کند.

در این مراسم همچنین ظفر افشون معاون اقتصادی استانداری فارس با استقبال از افتتاح این شعبه برای ارایه خدمات مالی در شهر شیراز ابراز امیدواری کرد تا راه اندازی و آغاز فعالیت سوپرمارکت مالی، زمینه توسعه و رونق شیراز را فراهم کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24