Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رشد ۵٨ درصدی درآمدهای عملیاتی، ١٠٠ درصد سود عملیاتی و نزدیک به ١۶٨ درصد سود خالص نسبت به مدت مشابه سال قبل، عملکرد موفقیت آمیز شرکت همکاران سیستم در نیم سال اول ٩٩ بوده است... نکته قابل توجه این که با وجود دغدغه های ناشی از شیوع ویروس کرونا، این شرکت با بهره مندی از زیرساخت های مناسب خود، توانست به سرعت شرایط ارائه خدمات به شکل دورکاری را برای کلیه پرسنل فراهم نموده و با بهبود مداوم عملیات فروش، مدیریت بهینه هزینه ها و افزایش نرخ ٢۵ درصدی محصولات و خدمات ارائه شده، به این سودآوری و حاشیه سودهای قابل توجه دست پیدا کند...

رشد قابل توجه درآمدها و سود عملیاتی نماد «سیستم» در عملکرد شش ماهه ابتدای سال ٩٩

بورس24 : رشد 58 درصدی درآمدهای عملیاتی، 100 درصد سود عملیاتی و نزدیک به 168 درصد سود خالص نسبت به مدت مشابه سال قبل، عملکرد موفقیت آمیز شرکت همکاران سیستم در نیم سال اول 99 بوده است. نکته قابل توجه اینکه با وجود دغدغه های ناشی از شیوع ویروس کرونا، این شرکت با بهره مندی از زیرساخت های مناسب خود، توانست به سرعت شرایط ارائه خدمات به شکل دورکاری را برای کلیه پرسنل فراهم نموده و با بهبود مداوم عملیات فروش، مدیریت بهینه هزینه ها و افزایش نرخ 25 درصدی محصولات و خدمات ارائه شده، به این سودآوری و حاشیه سودهای قابل توجه دست پیدا کند.
بر همین اساس هیات مدیره این شرکت پیش‌بینی سود خالص هر سهم(تلفیق) سال 1399 را از 1.850 ریال به ازای هر سهم به 2.310 ریال افزایش داده است)25% درصد تعدیل مثبت). لازم به ذکر است سود خالص هر سهم در شش ماهه معادل 1148 ریال بوده است و حاشیه سود خالص محقق شده در این دوره نیز 65% بوده است.
در حال حاضر شرکت به واسطه ارائه محصولات ابری و تغییر بخشی از جریان درآمدی از فروش نرم افزار به سمت حق اشتراک و برخورداری از درآمد پایدار و رشدی از محل پشتیبانی، پایداری مناسبی در خطوط درآمدی خود ایجاد کرده است که شرکت را در وضعیت مطلوب سودآوری و نقدینگی قرار می دهد. با اتکا به این منابع و تصمیمات هوشمندانه مدیران ارشد، شرکت توانسته است با اقدامات دقیق مانند تخصیص بخشی از این منابع به سبدهای سرمایه گذاری در بورس، هزینه های سرمایه ای مرتبط با کسب و کار و حتی استفاده از مازاد آن برای تقسیم سود و ... بهترین استفاده را از این منابع داشته باشد.سود غیر عملیاتی بالای شرکت حاکی از استفاده مطلوب، برنامه ریزی و مدیریت مناسب از این منابع است.
در ادامه، ارائه کلیه محصولات بر بستر ابر و بهبود کاربری و عملکرد سیستم های راهکاران از جمله موضوعاتی است که همکاران سیستم تا انتهای سال 99، در دستور کار خود قرار داده است. به علاوه، پیرو اطلاع رسانی پیشین انجام شده، ورود شرکت سپیدار سیستم آسیا )یکی از بهترین و سودآورترین شرکت‌های زیرمجموعه سیستم) در مرحله ثبت نماد بوده و پیش بینی می شود در آبان ماه 99عرضه اولیه سهم صورت پذیرد.
انتظار می رود اجرای این سیاست ها مانند همیشه بر افزایش رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و در کنار آن رشد سودآوری تاثیر مطلوبی داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24