Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

امیر تقی‌خان تجریشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به مناسبت ۲۹ مهر، ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه صادرات که در این شرایط دشوار نهایت همت خود را برای توسعه کشور به کار می‌برند، صادرات را تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی کشور در بازارهای جهانی دانست.

مدیرعامل گروه توسعه ملی مطرح کرد؛ توسعه صادرات، موتور محرکه جهش تولید

بورس24 : امیر تقی‌خان تجریشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به مناسبت ۲۹ مهر، ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه صادرات که در این شرایط دشوار نهایت همت خود را برای توسعه کشور به کار می‌برند، صادرات را تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی کشور در بازارهای جهانی دانست.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه بدنه اقتصاد و تجارت کشور برای عبور از شرایط اقتصادی دشوار، افزود: با عنایت به نقش جهش تولید در شکوفایی اقتصادی، بی‌تردید صادرات بعنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی، نقش‌آفرین است که رشد اقتصادی و افزایش توان رقابت‌پذیری را در عرصه‌های بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل گروه توسعه ملی ضمن یادآوری فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون سیاست های اقتصاد مقاومتی و برونگرایی اقتصاد با محوریت توسعه صادرات غیرنفتی، گروه توسعه ملی را از پرچمداران این حوزه دانست و با اشاره به ۱۰ شرکت فعال این خانواده بزرگ در حوزه صادرات شامل صنایع مختلف از جمله صنعت فرآورده‌های پتروشیمی، شوینده و سیمان، از همت و کوشش این سرداران خط مقدم جنگ بزرگ اقتصادی و تحریم، تشکر ویژه کرد.

تجریشی در پایان با اشاره به صادرات صنایع گروه به بیش از ۲۵ کشور دنیا، ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه را از تهدیدات اصلی صادرات امروز کشور دانست و اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با تعامل ویژه و هم‌افزایی میان شرکت‌ها این مشکلات بهبود یابد.

منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24