Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این روزها گروه صنعتی سدید با نماد «وسدید» در حال پیشبرد اهداف و برنامه هایی است که بسیاری از سهامداران مدت ها منتظر آن بودند.

گزارش تجدید ارزیابی دارایی های «وسدید» در یک قدمی کدال

بورس24 : این روزها گروه صنعتی سدید با نماد «وسدید» در حال پیشبرد اهداف و برنامه هایی است که بسیاری از سهامداران مدت ها منتظر آن بودند.

این شرکت با قابلیت هایی که در خود جای داده جزو معدود شرکت های صنعتی است که به صورت گسترده اهداف استراتژیک خود را جامه عمل می پوشاند و هر روز شاهد رونمایی از یک اقدام جدید در این گروه صنعتی هستیم.

آخرین برنامه هایی که مدیر عامل «وسدید» در مجمع اخیر از آن یاد کرده بود افزایش سرمایه قابل توجه گروه صنعتی سدید از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بود که اخیرا این شرکت از آن رونمایی کرد، افزایش سرمایه ای حداقل 900 درصدی که بر اساس آنچه اعلام شده است به زودی گزارشات نهایی آن نیز رو کدال بارگذاری خواهد شد.

«وسدید» این روزها بخوبی توانسته تا شرکت های زیر مجموعه را نیز ساماندهی کند و شاهد رونمایی های پیاپی از اهداف عملیاتی و قراردادهای منعقد شده این شرکت ها هستیم.

لوله سازی ماهشهر، شرکت پتکو، شرکت تسدید و ... هریک برای خود حجم عظیمی از پروژه ها را در اختیار دارند که ارزش پروژه ها، دارایی ها و توان فنی مهندسی این شرکت بسیار بالاتر از ارزش روز سهام شرکت است.

همچنین این شرکت به منظور افزایش شفافیت اقدامات خوبی در راستای عرضه شرکت های تحت مدیریت خود در بازار سهام دارد که می تواند آثار خوبی بر گروه صنعتی سدید داشته باشد.

هریک از این موارد چشم انداز پیش روی «وسدید» و توانمندی این شرکت در راستای خلق ثروت را روشن تر از پیش می کند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • اسماعیل سلطانی
    اسماعیل سلطانی

    امیدواریم موج صعودی خودش را با این خبر استارت بزند.

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24