Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بیست و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد. پرونده این نشریه به بررسی نقش بانک های خصوصی بر تحولات سیستم بانکداری ایران می پردازد، که...

انتشار بیست و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین

بورس24 : بیست و هشتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد. پرونده این نشریه به بررسی نقش بانک های خصوصی بر تحولات سیستم بانکداری ایران می پردازد.

آثار و پیامدهای مثبت حضور بانک های خصوصی در صحنه به تدریج در نحوه سرویس دهی و طرز برخورد کارکنان شعب بانک های دولتی با مشتریان نمایان می شود؛ اگرچه این پدیده جدید هنوز به یک فرهنگ فراگیر در شعب کلیه بانک های دولتی تبدیل نشده است؛ اما همین حرکت نشان می دهد اگر ضرورت جبری وجود داشته باشد، شعب بانک های دولتی هم می توانند با الگوبرداری از شیوه عمل شعب بانک های خصوصی، تحول لازم را در ارتقای کیفی خدمات و تعامل خود با مشتری ایجاد کنند.

طی آمار منتشر شده در سال1385 ، سهم برخی از بانک های معتبر دولتی از منابع بانکی از ۴۰ درصد به حدود ۳۰درصد کاهش یافت. این کاهش هشداری برای بانک های دولتی بود که نباید نسبت به سیاست مشتری مداری و رقابت با بانک های خصوصی داشت که در حال حاضر بانک های خصوصی به معنای واقعی کلمه خصوصی نیستند؛ زیرا موظف به رعایت تصمیم های دولت هستند و نرخ سود آنها نیز از سوی بانک مرکزی تعیین می شود.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

هادی قدیمی مدیرمسئول نشریه ارتباط ایران زمین: خداوند متعال را از صمیم قلب شاکرم که یک بار دیگر به بنده توفیق داد در خدمت همکاران و مشتریان وفادار بانک ایران زمین باشم؛ همچنین لازم است قدردانی خالصانه خود را از همکاران خدومی که در شرایط دشوار کنونی با تمام قوا در پی تحقق اهداف تعیین شده بانک هستند، ابراز دارم.

طی گزار ش هایی که به سمع و نظر رسیده است، خرسند هستم که اعلام کنم بانک ایران زمین نه تنها در ماه های ترک تازی موذیانه ویروس کرونا به لحاظ خروج منابع و مسائلی از این قبیل با مشکلی مواجه نشده است، بلکه در این خصوص پیشرفت های قابل دفاعی نیز داشته است.

بنده در بازدیدی که از برخی از شعب استان تهران داشتم از نزدیک رشادت های همکاران خود را در صف نخست مبارزه با کرونا و دغدغه های مالی مشتریان ارجمند مشاهده کردم و بر عزم جدی این بزرگواران در تأمین رضایت حداکثری مشتریان درود فرستادم.

معتقدم ایجاد یک محیط مناسب در شعب می تواند ضمن ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، زمینه های انتقال تجربیات و رشد سرمایه های انسانی را فراهم آورد.

باید با تمام وجود به این باور سازنده رسید که مهمترین داسته های بانک، سرمایه های توانمند و خلاق انسانی هستند و ما با همین سرمایه های عظیم توانستیم در این مدت از آزمون دشوار ویروس کرونا سربلند بیرون بیاییم.

علاوه بر این، در خبرهای خوبی که در حوزه تحولات دیجیتال در ماه مهر به مردم فهیم ایران زمین خواهیم داد، از عزم جزم خود در جهت خدمت رسانی صادقانه به مشتریان و هموطنان گرامی رونمایی خواهیم کرد.

* عبدالمجید پورسعید: تصویر بانک های سنتی به طور کامل تغییر می کند

* فرهاد اینالویی: دوران حکمرانی بانکِ بدون شعبه، فرارسیده است

*بازدید معاون عملیات بانکی از شعب استان تهران

*رادیو آوای ایران زمین؛ مدیر عامل: رمز توفیق ما احترام به نیاز مشتری است / از عوامل این رسانه قدردانی می کنم

* گزارش اخبار استان ها، دوره های آموزشی، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق

* فن آوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی،تقدیر و تشکر، فرایند، سلامت، ایران زمین دررسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان ازدیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

منبع: روابط عمومی بانک ایران زمین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24