Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت به دنبال واسپاری آذرآب، هپکو و واگن پارس بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی است.

آذرآب، هپکو و واگن پارس واگذار می‌شوند

بورس24 : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت به دنبال واسپاری آذرآب، هپکو و واگن پارس بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی است.

علیرضا رزم‌حسینی در نشست پیگیری مشکلات شرکت‌های آذرآب، هپکو و واگن پارس که با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: هپکو، آذرآب و واگن پارس مجموعه کارخانجات استراتژیکی برای کشور هستند که متأسفانه با مشکلات عدیده مدیریتی در چند سال اخیر روبه رو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این ۳ شرکت مهم باید به مجموعه‌های توانمندی که توانایی مدیریت آنها را دارند، واگذار شوند، گفت: مسئولان دولت مجدانه خواهان پیگیری و رفع مشکلات این سه مجموعه مهم و فعال شدن آنها هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه رفع موانع تولید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: فعال کردن واحدهای راکد و رفع موانع تولید را به عنوان یکی از اولویت برنامه‌ها به مجلس ارائه داده و بر همین محور نیز حرکت می‌کنیم که حل مشکلات این سه کارخانه نیز در همین راستا است.

رزم حسینی با اعلام اینکه مشکلات این شرکت‌ها قابل حل است، اضافه کرد: افزایش اشتغال و تثبیت مدیریتی با واسپاری این مجموعه‌ها به شرکت‌های توانمند و ورود سرمایه گذاری جدید محقق خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در امر فعال شدن این سه شرکت بزرگ، گفت: مجموعه‌های بزرگ کشور همانند قرارگاه خاتم الانبیا اگر آمادگی لازم برای فعال کردن این شرکت‌ها را دارند، پای کار بیایند و با این شرکت‌ها وارد انعقاد قراردادهای همکاری شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایمیدرو و ای درو نیز خواست تا قراردادهای تازه‌ای با این شرکت‌ها منعقد کنند.

گفتنی است پیش از این، خبرگزاری مهر از واگذاری واگن پارس به مپنا و مخالفت انجمن صنفی شرکت‌های ریلی با این واگذاری خبر داده بود.

منبع: وزارت صنعت

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24