Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با توجه به محدودیت‌های تقسیم سود، بخشی از سود محقق شده هر سال را به حساب اندوخته سرمایه‌ای می‌برد و در آخرین اقدام خود این سود ذخیره شده را با تبدیل کردن به سرمایه تقدیم سهامداران خود کرد تا این انباشته نیز به نوعی بین سهام‌داران از طریق برگه‌های سهام تقسیم شود. سیامک ظاهری جانشین مدیرعامل و معاون مالی و اداری گروه توسعه ملی درباره روند قیمت سهام گروه توسعه ملی و آخرین وضعیت عملیاتی این هلدینگ چند رشته‌ای به بورس ٢۴ گفت: گروه توسعه ملی در سال مالی ٩٩ توانسته رکورد سود سازی را به نسبت سال‌های گذشته بهبود دهد و انتظار داریم در گزارش شش ماهه که به زودی در کدال منتشر خواهد شد، شاهد رشد قابل توجه سود به نسبت دوره‌های قبل باشیم.

شش ماهه ای متفاوت از «وبانک» در راه است

بورس24 : سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با توجه به محدودیت‌های تقسیم سود، بخشی از سود محقق شده هر سال را به حساب اندوخته سرمایه‌ای می‌برد و در آخرین اقدام خود این سود ذخیره شده را با تبدیل کردن به سرمایه تقدیم سهامداران خود کرد تا این انباشته نیز به نوعی بین سهام‌داران از طریق برگه‌های سهام تقسیم شود.

سیامک ظاهری جانشین مدیرعامل و معاون مالی و اداری گروه توسعه ملی درباره روند قیمت سهام گروه توسعه ملی و آخرین وضعیت عملیاتی این هلدینگ چند رشته‌ای به بورس24 گفت: گروه توسعه ملی در سال مالی 99 توانسته رکورد سود سازی را به نسبت سال‌های گذشته بهبود دهد و انتظار داریم در گزارش شش ماهه که به زودی در کدال منتشر خواهد شد، شاهد رشد قابل توجه سود به نسبت دوره‌های قبل باشیم.

وی ادامه داد: در سال مالی جاری شرکت‌های زیر مجموعه ما در شرایط مطلوبی قرار دارند و گزارشات شرکت‌های فرعی با بهبود خوبی به نسبت گذشته روبرو هستند، شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیر مجموعه ما نیز علی رغم نوسانات منفی که اخیرا شاهد آن بودیم عملکرد خوبی را ارائه دادند چرا که شرکت‌های سرمایه‌گذاری از دو محل کسب درآمد می‌کنند: یکی نوسانات قیمت سهم فروش رفته و دیگری .DPS

وی افزود : با توجه به بهای تمام شده، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های زیر مجموعه نیاز به اخذ ذخیره کاهش ارزش نیست و از طرفی باتوجه به زمان سرمایه‌گذاری‌ها و بازه زمانی فروش، زیانی هم از بابت فروش سرمایه‌گذاری شناسایی نشده است و انتظار عملکرد مطلوبی در پایان دوره مالی از این شرکت‌ها داریم.

معاون امور مالی و اداری «وبانک» در ادامه افزود: برنامه عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار و چند شرکت زیر مجموعه دیگر در بازار سهام در دستور کار ماست و انتظار داریم در وهله اول مدیریت سرمایه مدار به زودی در بازار عرضه شود.

وی در ادامه افزود: در مجموع وضعیت عملیاتی در «وبانک» و زیر مجموعه‌ها مطلوب است، انتظار داریم سود خوبی در سال مالی 99 شناسایی کنیم و با توجه به برنامه‌هایی که در حوزه فروش برخی از املاک و عرضه اولیه شرکت‌های زیر مجموعه داریم برای نیمه دوم سال نیز شرایط مطلوبی را ارزیابی می‌کنیم.

ظاهری گفت: در حال حاضر نسبت P به NAV گروه توسعه ملی نسبت به صنعت منطقی است و با توجه به سود‌آوری که داریم و درصد خوب تقسیم سود سالانه در «وبانک»، شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و انتظار می‌رود روند حرکت قیمت سهم با شیب منطقی در مسیر صعود قرار گیرد و بازدهی خوبی برای سهام‌داران داشته باشد. طبیعتا در شرایط فعلی که هیجان منفی بر بازار حاکم است این امکان وجود دارد روند حرکتی سهم، قدری با کندی در مسیر اصلی خود حرکت کند که به محض برقراری ثبات انتظار می رود «وبانک» به جایگاه اصلی قیمتی خود باز گردد. طبعا «وبانک» با توجه به حجم دارایی ها، نوع سرمایه گذاری و برنامه هایی که در دست اقدام دارد همواره جز شرکت‌های کم ریسک با بازده مطلوب برای سرمایه‌گذاران بوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24