Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس مراحل ورود به بورس را استارت می زند، سرعت و زمان بورسی شدن این(ابرپالایشگاه)به همکاری نهادهای ذی ربط و مساعدت برای رفع ابهامات بستگی دارد. محمد علی دادور مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص رونده پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: ستاره خلیج فارس روزانه۴۲۰ هزار بشکه میعانات گازی را پالایش می کند و برنامه رسیدن به پالایش روزانه تا ۵۴۰ هزار بشکه را نیز در برنامه دارد.

ورود به بورس پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا ۴۵ روز دیگر

بورس24 : پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس مراحل ورود به بورس را استارت می زند، سرعت و زمان بورسی شدن این(ابرپالایشگاه)به همکاری نهادهای ذی ربط و مساعدت برای رفع ابهامات بستگی دارد.

محمد علی دادور مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص رونده پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: ستاره خلیج فارس روزانه۴۲۰ هزار بشکه میعانات گازی را پالایش می کند و برنامه رسیدن به پالایش روزانه تا ۵۴۰ هزار بشکه را نیز در برنامه دارد.

وی گفت: نکته مهم اینجاست که حجم زیادی معادل ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو وام ارزی برای ساخت این مجموعه گرفته شده که تا حدودی ساختار مالی شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد.

دادور به خبرنگار بورس24 توضیح داد : با توجه به افزایش نرخ تسعیر ارز، بدهی سنگینی معادل ۸۰ هزار میلیارد تومان میزان تسعیر وام مزبور به ریال خواهد بود که در حال حاضر با بانک مرکزی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم بازپرداخت این تسهیلات را به صورت ریالی نماییم که هنوز سازو کار ریالی شدن این وام های ارزی نهایی نشده و پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: با توجه به این که این شرکت به زودی وارد بورس می شود، پیش فرض های اولیه برای ورود به بازار وجود دارد که مهمترین آن تبدیل بدهی های ارزی به ریالی است.

این مقام مسئول در نفت ستاره خلیج فارس به خبرنگار بورس24 گفت: به زودی جلساتی در بورس خواهیم داشت تا با ارائه مدارک و شفافیت های لازم مقدمات ورود به بازار فراهم شود. امیدواریم با همکاری نهادهای ذیربط و مساعدت های بانک مرکزی و رفع موانع این پالایشگاه، سهامی را وارد بازار کنیم که سهامداران بدون هیچ مشکل و ابهامی خریداری کرده و از سود و منفعت آن بهره مند شوند.

وی گفت : زمان ورود به بازار در گرو همکاری مسئولان و سازمان بورس است و در خوشببینانه ترین حالت تا حدود یک ماه و نیم آینده خواهد بود.

وی گفت : این پالایشگاه با تلاش های شبانه روزی بسیاری از مدیران در پالایش و پخش و وزارت نفت و ... به این میزان تولید رسیده است و آورده خوبی برای این کشور دارد و تبدیل ارز آن به ریال برای کشور قابل توجیه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24