Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

​مبین وان کیش برنامه های خود در راستای توسعه خطوط جدید کسب و کاری را یکی پس از دیگر به پیش می برد و نتیجه آن نیز بهبود عملکرد شرکت تا این لحظه بوده است.

توضیحات مدیرعامل مبین وان کیش درخصوص حوزه های جدیدی که این شرکت به آن ها ورود کرده است

بورس24 : مبین وان کیش برنامه های خود در راستای توسعه خطوط جدید کسب و کاری را یکی پس از دیگر به پیش می برد و نتیجه آن نیز بهبود عملکرد شرکت تا این لحظه بوده است.

این شرکت فعال در صنعت دیجیتال با توجه به نوع کسب و کار و برنامه هایی که در دست اجرا دارد آینده ای درخشان را برای سهامداران خود به تصویر می کشد.

«اوان» البته این روزها متاثر از جو هیجانی در بازار سهام با افت ارزش سهام روبرو بود اما مسعود وکیلی نیا مدیر عامل مبین وان کیش درباره روند حرکت قیمت سهم به بورس24 گفت: در یک ماه اخیر شاهد فشار عرضه در بازار سهام بودیم و هیجانات منفی در بازار حاکم بود که این رخداد منجر شد تا شاهد افت ارزش سهام مبین وان کیش باشیم. اما با توجه به برنامه هایی که در حوزه های مختلف کسب و کاری شرکت طرح ریزی کرده ایم نگرانی از بابت عملکرد شرکت نداریم. همچنین بر اساس جلساتی که اخیرا با سهامداران عمده داشتیم، اخبار خوبی در حوزه درآمدزایی مبین وان در حال به وقوع پیوستن است و انتظار داریم افت های اخیر با سرعت جبران شود و شاهد رکوردهای جدید قیمتی در سهام شرکت باشیم.

وکیلی نیا در توضیح خطوط جدید کسب و کار شرکت هم این طور توضیح داد: همانطور که پیش تر هم اعلام کردیم در حوزه ها فین تک ، دیتا سنتر و کلود ، توکن بلاک چین برای فروش شارژ موبایل ورود کردیم .

وی در ادامه گفت: ورود ما به حوزه فین تک اقدامی کاملا تازه است، امسال به این حوزه ورود کردیم و در چند شاخه برنامه های ما در حال عملیاتی شدن است. اکنون در حال توسعه پلتفرم نوآوری باز هستیم. همچنین در حال پیشبرد فروش عمده خدمات اپراتوری از جمله فروش شارژ و بسته های اینترنتی هستیم. از دیگر حوزه هایی که در حال ارتقا و توسعه آن هستیم حوزه درگاه های واسط پرداخت است و در حال اخذ مجوز های لازم برای ارایه خدمات پرداخت یاری هستیم که درآمدهای خوبی برای ما به همراه خواهد داشت.

وکیلی نیا به اقدامات صورت گرفته در حوزه دیتا سنتر هم اشاره کرد و گفت: دیتا سنتر مجموعه را در سه ماهه اول به روز رسانی کردیم تا بتوانیم خدمات قابل ارائه در این حوزه و کلود را ارتفا دهیم و شاهد درآمد زایی بیشتری از این محل برای مجموعه باشیم. از طرفی اخیرا بر اساس آنچه افشا کردیم 3 درصد از سهام آسیا تک را خریدیم که از این طریق می توانیم همکاری بیشتری با بزرگترین بازیگر کشور در حوزه دیتا سنتر و کلود داشته باشیم. از طرفی در شرف عرضه شدن این شرکت در بازارسرمایه هستیم که این خود اتفاق مثبتی است و می توانیم با در اختیار داشتن سهام این مجموعه پروژه های جدیدی را با آسیا تک پیش ببریم.

او گفت: در حوزه بلاک چین هم ورود کردیم و با همکاری شرکت ققنوس اقدامات خوبی در راستای تولید توکن شارژ عملیاتی کردیم.

وی در ادامه گفت: از دیگر اقداماتی که اخیرا در کدال اطلاع رسانی کردیم فروش ساختمان شرکت بود که از این محل 17 میلیارد تومان سود غیر عملیاتی شناسایی کردیم و با توجه به سایر اقداماتی که در حوزه عملیات مالی صورت دادیم در شش ماهه سود خوبی شناسایی کردیم که به زودی در کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل «اوان» درباره عملکرد مالی شرکت هم گفت: فروش ما در شهریور ماه به نسبت ماه ماقبل 13 درصد رشد داشته و موفق شدیم با اقداماتی که عملیاتی کردیم 62 درصد رشد فروش به نسبت مشابه سال قبل را در عملکرد شش ماهه شاهد باشیم و این نوید بخش بهبود درآمد زایی در مبین وان خواهد بود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24