Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : جزئیات بازارگردانی سایپا اطلاع رسانی شد. محمدعلی بیداری معاون اقتصادی گروه خودرو سازی سایپا که با خبرنگار بورس ٢۴ سخن می گفت : توضیح داد :تقریبا از نیمه مرداد ماه بازار سرمایه چهره جدیدی به خود گرفت و اغلب سهامی که مردم روی آن حساب می کردند از نظر ارزش شیب نزولی(به سمت پایین) پیدا کرد.از جمله سهام گروه خودروسازی سایپا با نماد خساپا که به صورت نوسان های سینوسی حرکت کرد و برآیند آن کاهش ارزش بود ؛ اما...

آغاز بازارگردانی در نماد «سایپا»

بورس24 : جزئیات بازارگردانی سایپا اطلاع رسانی شد.

محمدعلی بیداری معاون اقتصادی گروه خودرو سازی سایپا که با خبرنگار بورس24 سخن می گفت ، توضیح داد : تقریبا از نیمه مرداد ماه بازار سرمایه چهره جدیدی به خود گرفت و اغلب سهامی که مردم روی آن حساب می کردند از نظر ارزش شیب نزولی(به سمت پایین) پیدا کرد.از جمله سهام گروه خودروسازی سایپا با نماد "خساپا" که به صورت نوسان های سینوسی حرکت کرد و برآیند آن کاهش ارزش بود.

این مقام اجرایی در «خساپا» افزود : با اتخاذ تصمیمات بالادستی توانستیم به موقع در صف نماد «خساپا» و سایر شرکت‌های گروه وارد شده و نسبت به متعادل‌سازی آن اقدام نماییم تا اعتماد را به سهامداران برگردانیم.

او گفت : آنچه که اخیرا انجام شده، انتخاب یکی از بهترین و معتبرترین کارگزاری ها (سهم آشنا) به عنوان بازارگردان جدید گروه خودروسازی سایپا است که از فردا با گرفتن مجوز مجمع و سازمان بورس عملیاتی می شود.

وی افزود : مبلغی را به صندوق بازارگردان تخصیص داده ایم که فعلا نمی خواهم در مورد مبلغ صحبت کنم ، زیرا میزان مبلغ شناور است ، این مبلغ را به صورت شناور در اختیار بازارگردان قرار خواهیم داد و این استراتژی به عدم خروج نقدینگی از گروه کمک می کند.

معاون اقتصادی گروه خودرو سازی سایپا تاکید کرد : تلاش می کنیم که به صورت شناور مبلغ را در اختیار بازارگردان قرار دهیم و بتوانیم با مکانیزم هایی که وجود دارد ارزش ذاتی سهم گروه خودرو سازی سایپا را به آن برگردانیم.

او گفت : این اطمینان را به جامعه خواهیم داد و (البته خودشان به عینه مشاهده خواهند کرد) ارزش سهم به پیک قیمتی خود برخواهد گشت ، تلاش می کنیم سهام را در پیک قیمتی بالا نگه داریم و مقاومت را بشکنیم ، حرکت سهم را در کوتاه مدت با شیب بالا و در بلند مدت با شیب ملایم به سمت مثبت پیش بینی می کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24