Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به گزارش روابط عمومی تاصیکو، غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، در پیامی به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، گفت...

پیام مدیر عامل تاصیکو به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی

بورس24 : به گزارش روابط عمومی تاصیکو، غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، در پیامی به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، گفت: پرسنل واحد های HSE اغلب افرادی از جان گذشته و داوطلب و علاقه مند به نجات جان انسانها و چرخش چرخ صنعت در راستای شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند. آنان در زمان جنگیدن با آتش یا سایر اقدامات نجات بخش ممکن است خود دچار حادثه شده و حتی جان خود را در این راه از دست بدهند. فعالان واحد HSE جان خود را در راه چرخش چرخ صنعت به خطر می اندازند.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

پرسنل واحدهایHSE با دلاوری ها و حماسه آفرینی های خود در نبرد با شعله های آتش یا سایر اقدامات نجات بخش، جوانه های امید را از بستر خاکسترها می رویانند."

مدیران و کارکنان محترم واحد های HSE شرکت ها تابعه و وابسته صدر تامین

سلام علیکم؛

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از نماد ایثارگری و از خودگذشتگی و قهرمانان کشورمان است. به خوبی می دانم که پرسنل واحد های HSE اغلب افرادی از جان گذشته و داوطلب و علاقه مند به نجات جان انسانها هستند که در زمان جنگیدن با آتش یا سایر اقدامات نجات بخش ممکن است خود دچار حادثه شده و حتی جان خود را در این راه از دست بدهند و یا در اثر تماس با دود و حرارت وگازها و مواد شیمیایی و مختلف دچار انواع بیماری ها شده و سلامتی خود را بخطر اندازند.

برادران و خواهران؛

نقش شما عزیزان در جامعه امروزی بخصوص در شرکت های تابعه خانواده بزرگ صدرتامین وابسته به شستا، فداکاری، تعهد و از جان گذشتگی است. اینجانب به عنوان عضوی از خانواده صدر تامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک این روز به همه همکاران عزیز در واحد HSE شرکت های تابعه و وابسته، لازم میدانم توجه شما را به منظور اولویت بخشی و هوشیاری در رعایت مسائل ایمنی و آمادگی کامل و دائم برای مبارزه با تهدیدات موارد ناایمن و مبارزه با آتش جلب کنم.

بنده بی شک بر این باور و امید هستم که شما همکاران عزیز در واحد ایمنی با بهره گیری از آموزش های نوین، ارتقای سطح فرهنگ عمومی در پیشگیری حوادث ناشی از هر گونه حوادث و ارتقای سطح ایمنی موفق ومؤید باشید.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه همکارانم ازجمله آتش نشانان از جان گذشته، خدوم و زحمتکش از خداوند یگانه توفیق و سلامتی برای شما بزرگان و خانواده های محترمتان خواستارم.

غلام رضا سلیمانی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24