Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هم زمان با هفته دفاع مقدس نشست شورای پایگاه بسیج مس شهید باهنر، با حضور فرمانده بسیج ناحیه امیرالمومنین (ع) مدیر عامل و اعضا پایگاه بسیج مس باهنر برگزار شد...

برگزاری نشست اعضا شورای پایگاه بسیج مس باهنر با فرمانده ناحیه امیرالمومنین

بورس24 : هم زمان با هفته دفاع مقدس نشست شورای پایگاه بسیج مس شهید باهنر با حضور فرمانده بسیج ناحیه امیرالمومنین (ع) مدیر عامل و اعضا پایگاه بسیج مس باهنر برگزار شد.

در ابتدای این نشست پورطاهری فرمانده پایگاه گزارش اجمالی از فعالیت‌ های سال گذشته و ابتدایی سال ۹۹ پایگاه ارائه داد و در ادامه ضیائی مدیر عامل مس باهنر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: وظیفه همه ماست که حافظ خون شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس باشیم و همچنین آرمان‌های امام خمینی (ره) را که میراث معنوی گران‌ قدر انقلاب اسلامی می باشد و با خون همه شهدا ماندگار شده است، به خوبی و در حد توان خویش پاس بداریم و در همه عرصه ها تحت فرمان مقام معظم رهبری گام برداریم.

مدیر عامل مس باهنر با یادآوری نام گذاری سال جاری باعنوان جهش تولید تاکید کرد : امسال ما باید برای تحقق این هدف تلاش مضاعف داشته باشیم که بحمدلله در مس باهنر شاهد آن بوده و هستیم. وی افزود: امروز اگر می بینیم شهیدی همچون سلیمانی در تاریخ انقلاب ماندگار می شود و همه قلوب را به خود جذب کرده یکی از دلایلش علاوه بر ولایتمداری مخلصانه حضور میدانی ایشان در صحنه بوده است.

مدیر عامل مس باهنر تاکید کرد اگر مدیری که مسئولیت مجموعه ای را عهده داراست از نزدیک در کنار نیروهای خود حضور داشته باشد قطعا ضمن ایجاد انگیزه و روحیه ، بهره وری آن سازمان نیز بیشتر خواهد شد و مدیریت مس باهنر نیز این برنامه را از ابتدای ورود به شرکت اجرایی و به مدیران میانی نیز اعلام و در دستور کارشان قرار داده است.

در ادامه حسینخانی فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا اعلام داشت:این هفته را به همه عزیزان تبریک عرض می‌نمایم و یادآور میشوم که قطعا همه ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عزیز باشیم و در ادامه به بیان خاطرات ایام دفاع مقدس پرداخت.

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) با تشکر از همکاری و هماهنگی مدیریت شرکت با بسیج و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های بسیج مس باهنر در برنامه های مختلف بیان داشت: از ابتدای سال شاهد حضور این پایگاه در کمک به سیل زدگان جنوب استان و سپس حضور پر رنگ در برنامه کمک مومنانه بوده ایم که جای تجلیل از همه عزیزان بسیجی دارد.

در ادامه احکام فرمانده و اعضا شورای بسیج از سوی فرماندهی ناحیه امیرالمومنین (ع) اهدا و با تقدیم لوح و هدیه یادبود از سوی مدیریت مس باهنر از کارگران بسیجی فعال در شرکت قدردانی شد.

روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24