Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در این برنامه ضیغمی با بیان این‌ که در این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ های توسعه ای شرکت مس مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت انبارهای در اختیار، موجودی و روند فروش محصولات را نیز مورد بررسی قرا دادیم، که...

بازدید مشاور مدیر عامل ملی مس از پروژه‌ های توسعه ای در هرمزگان

بورس24 : «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، «بهروز رحمتی»، معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس و «ایوب باباسالاری»، مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت از پروژه ملی انتقال آب خلیج‌ فارس، پروژه احداث زیرساخت‌ های انتقال اسید سولفوریک و مجموعه انبارها و محصولات شرکت مس واقع در بندر شهید رجایی استان هرمزگان بازدید کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس در این بازدید گفت: این بازدید درراستای رهنمودهای« اردشیر سعد محمدی »، مدیرعامل شرکت مس در زمینه ضرورت تسریع در پروژه های توسعه و تامین زیرساخت های لازم برای این پروژه ها صورت گرفت.

ضیغمی با بیان این‌ که در این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه شرکت مس مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در این بازدید همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت انبارهای در اختیار، موجودی و روند فروش محصولات، دیداری با پرسنل شرکت مس شاغل در بندر شهید رجایی به عمل آمد.

در این دیدار رهنمودهای مدیرعامل محترم شرکت برای تحقق هرچه بهتر اهداف توسعه ای شرکت مس ارائه و از مجموعه تلاش‌ های این همکاران تقدیر شد.

مشاور مدیر عامل شرکت مس همچنین با اشاره به طرح ملی انتقال آب خلیج فارس گفت: این طرح درراستای تامین پایدار آب مورد نیاز طرح های توسعه ای شرکت مس و تحقق جهش تولید توسط شرکت مس و با همکاری شرکت های گل‌گهر و چادرملو در حال اجراست.

منبع: مس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24