Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نرخ ها در کف است وقت خرید فرا رسیده یک کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گویی درباره وضعیت شرکت های پتروشیمی و پالایشی در بورس اظهار کرد: سود شرکت های پتروشیمی و پالایشی به نسبت سال گذشته به دلیل بهبود قیمت نرخ ارز با رشد چشمگیری رو به رو بوده است. همچنین...

دلایلی برای حفظ سهام پالایشی و پتروشیمی

بورس24 : یک فعال بازار سرمایه بیان کرد: در حال حاضر p/e نماد‌های شرکت‌ های پالایشی و پتروشیمی‌ ها در بورس از مطلوبیت خوبی برخوردار است.

قاسم منظری توکلی فعال بازار سرمایه در گفت و گویی درباره وضعیت شرکت های پتروشیمی و پالایشی در بورس اظهار کرد: سود شرکت های پتروشیمی و پالایشی به نسبت سال گذشته به دلیل بهبود قیمت نرخ ارز با رشد چشمگیری رو به رو بوده است.

او ادامه داد: همچنین قیمت گذاری های جدید وزارت نفت برای فرآورده های نفت تا حدودی ارزش شرکت های پالایشی را ارتقا داده است.

وی بیان کرد: تغییر و بهبود نرخ گذاری نفت خام نسبت به سال قبل توسط وزارت نفت موجب افزایش سودآوری پالایشگاه‌ها معادل ۲ و نیم دلار در هر بشکه شده است.

مدیر امور شرکت ها و مجامع یک شرکت بورسی بیان کرد: در حال حاضر p/e نماد‌های شرکت های پالایشی و پتروشیمی ها در بورس از مطلوبیت خوبی برخوردار است که انتظار داریم این موضوع پس از انتشار گزارشات ۶ ماهه اثرات خود را در بازار سرمایه نشان دهد، به همین دلیل به سهامداران توصیه می کنیم از فروش سهام شرکت های پالایشی و پتروشیمی خودداری کنند. زیرا ارزش سهام این شرکت ها به مرور زمان افزایش پیدا می کند.

او گفت: به دلیل اینکه در حال حاضر قیمت سهام شرکت‌ های پالایشی در کف قرار دارد در نتیجه به نفع سهامداران است، که به جای فروش سهام شرکت های بورسی و پتروشیمی، اقدام به خرید کنند. در نتیجه به نفع سهامدار است که از فروش سهام شرکت های بورسی و پتروشیمی خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24