Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : این شرکت اقدام به واردات و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل با برند LG در ایران کرده است. شرکت صنایع الکترونیک مادیران با تمرکز بر محصولات الکترونیکی تحت گروه بزرگ مادیران شروع به فعالیت کرده است و محصولات این شرکت شامل انواع تلویزیون با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور های ال جی و ایکس ویژن می شود. این شرکت جهت توسعه سبد محصولات الکترونیکی و ارائه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان ایرانی اقدام به واردات و گارانتی گوشی های موبایل با برند LG کرده است.

مادیران نماینده واردات گوشی های ال جی در ایران

بورس24 : این شرکت اقدام به واردات و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل با برند LG در ایران کرده است.

شرکت صنایع الکترونیک مادیران با تمرکز بر محصولات الکترونیکی تحت گروه بزرگ مادیران شروع به فعالیت کرده است و محصولات این شرکت شامل انواع تلویزیون با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور های ال جی و ایکس ویژن می شود. این شرکت جهت توسعه سبد محصولات الکترونیکی و ارائه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان ایرانی اقدام به واردات و گارانتی گوشی های موبایل با برند LG کرده است.

امیرحسین مرتضائیان مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران، در خصوص این همکاری گفت: ما در شرکت صنایع الکترونیک بر تولید و توسعه محصولات الکترونیکی گروه مادیران تمرکز میکنیم و در حالی که همواره در تلاش برای ارتقا و پیشرفت در تولید تلویزیون هستیم ، گسترش تنوع محصولات را نیز در دستور کار قرار داده ایم. همکاری جدید ما برای فروش و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل  LG ،گامی مهم در این راستا به شمار می آید و تلاش می‎کنیم در آینده با رفع موانع ، این محصول را در ایران تولید کنیم.  

در سال های اخیر و  با خروج رسمی شرکت های خارجی از ایران و محدودیت های وضع شده جهت مبارزه با قاچاق گوشی ، خرید این محصول با گارانتی معتبر و رجیستری آن،  به عنوان دغدغه ای برای مصرف کنندگان ایرانی به شمار می رود، مادیران با عرضه گوشی های موبایل ال جی به صورت قانونی و با ارائه گارانتی معتبر و خوشنام در بازار ایران، سعی در رفع نیاز مشتریان در بازار این محصول را دارد  . شرکت ال جی پس از همکاری موفق قبلی خود  با مادیران جهت تولید، عرضه و گارانتی گروه محصولات مانیتور ، اکنون از شروع این همکاری ابراز خوشحالی کرده و پیش بینی می‌کند که موبایل نیز همانند سایر محصولات این شرکت بتواند با همکاری مادیران در بازار ایران موفق ظاهر شود.

پیرو توافق انجام شده، به روز ترین گوشی های موبایل محصول سال 2020 و 2021 شرکت ال جی همزمان با سایر کشورهای دنیا ، با گارانتی مادیران ، درایران عرضه می شود.

منبع : روابط عمومی مادیران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24