Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا از ثبت درخواست پذیرش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه خبر داد.

«حمل و نقل ریلی رجا» در صف ورود به بورس

بورس24 : مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا از ثبت درخواست پذیرش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه خبر داد.

حسن اسماعیلی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های هگتا (هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، افزود: راهکار‌های افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چند جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاری‌های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و ... از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.

مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا گفت: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطار‌ها در شرکت نوین صنعت رجا چشم انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور، به دنبال توسعه این بخش است.

اسماعیلی از کارگران و بازنشستگان بیمه سازمان تأمین اجتماعی در کشور به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی یاد کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای همه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.

منبع: میزان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24