Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این سبک سال هاست، در در چیدمان خانه های ایرانی جای خود را باز کرده است. شما به سادگی می توانید، متناسب با فضای داخلی اتاق خواب خود در کنار تخت خواب هر کدام از...

ایده هایی برای دیزاین خانه با لوازم چوبی

بورس24 : سرویس خواب چوبی اصلی ترین گزینه انتخابی برای دکوراسیون اتاق خواب به شمار می آید که سال های سال است.

این سبک در در چیدمان خانه های ایرانی جای خود را باز کرده است. شما به سادگی می توانید متناسب با فضای داخلی اتاق خواب خود در کنار تخت خواب هر کدام از پارامترهای چوبی دیگری که به آن علاقه مند هستید و یا وجود آن در اتاق خواب شما لازم و ضروری است را خریداری مورد استفاده قرار دهید.

در همین راستا نیاز است با مصنوعات چوبی که در کنار تخت خواب مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر از قبل آشنا شوید. تخت خواب یک نفره و دو نفره، میز درآور کشویی و کمدی، کمد آینه دار و ساده، میز توالت ساده و کشو دار، میز کنار تختی متصل به تخت و منفصل از تخت و ده ها گزینه دیگر مثل آینه قدی، پاف جلو تختی و سایر وسایل دیگر در راستای ایده پردازی اتاق خواب در پیش روی شما قرار دارد.

شما می توانید متناسب با نیاز خود دست به انتخاب بزنید. برفرض اگر تخت خواب شما دارای کشوی زیر تختی در کنار قیدها هست دیگر نیازی به خرید کمد نیست که با یک درآور نیازهای شما مرتفع می شود.

یا اینکه اگر فضا به اندازه کافی در اختیار ندارید می توانید به جای دو میز کنار تختی از یکی از آن ها بهره بگیرید و به جای آن یک میز توالت که نیاز اصلی اتاق خواب به شمار می آید را برای خود خریداری کنید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مزیت های چند سرویس خواب چوبی شیک مطالبی را در راستای ایده پردازی با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما هم اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود و یا خرید جهیزیه را دارید در ادامه با ما همراه شوید.

سرویس خواب چوبی با ایده پردازی خطی

اگر طرفدار دکوراسیون های ساده و شیک هستید و ایده پردازی های منحنی دار توجه شما را جلب نمی کند. باید بگویم باید از مصنوعات چوبی استفاده کنید که به صورت خطی روند طراحی آن دنبال شده است. به مصنوعات چوبی ارائه شده دقت کنید.

همان طور که مشهود است از طراحی خطی به صورت خط های افقی و عموی بر روی تاج تخت، قید پایینی تخت خواب، کشوهای میز کنار تختی، میز توالت و صندلی همراه میز توالت استفاده شده است. این امر یعنی بی نیازی از هر گونه اکسسوری حتی دسته و دستگیره ای که یک ایده پردازی مدرن را برای شما به تصویر می کشد.

از سوی دیگر نداشتن پیچ و خم روی چوب سبب شیک تر شدن کار شده است. به صورت لمسی و فشاری روند باز و بسته کردن درب کشوهای میز توالت، کمدهای زیر کار و میز کنار تخت دنبال می شود تا آسیبی به سبک طراحی خطی که سادگی اصلی ترین مولفه آن است وارد نشود.

شما می توانید متناسب با هارمونی رنگی که در فضای اتاق خواب از آن پیروی می کنید رنگ این محصول را تغییر دهید و متناسب با نیاز خود دست به ایده پردازی متناسبی با فضا بزنید.

از سوی دیگر می توانید تعداد پارامترهای این سرویس خواب را افزایش دهید. بر فرض شما می توانید درآور، کمد و آینه قدی را نیز هم راستا با همین سرویس خواب برای ایده پردازی اتاق خواب خود سفارشی سازی کنید و نظم را در اتاق خواب خود با سایر وسایل چوبی به تصویر بکشید.

سرویس خواب چوبی با ایده پردازی مدرن

سادگی یکی از اصلی ترین مولفه های است که برای دکوراسیون های مدرن از آن استفاده می شود. از آنجایی که زندگی در خانه های آپارتمانی حذف بسیاری از عناصر را واجب کرده است باید بگویم دیگر تاج های بزرگ و آینه های منبت کاری شده این روزها در دکوراسیون های مدرن جایی ندارد.

از همین رو نیاز است از وسایل چوبی استفاده شود که سبک طراحی آن بسیار ساده باشد تا با منزل نقلی و کوچک شما سازگاری لازم را برقرار کند. از همین رو محصول فوق را به شما پیشنهاد می کنیم.

وقتی میز کنار تختی در قدم اول از دو کشو بهره گرفته است که بدون هیچ پارامتر اضافه ای به دو بخش برای جایگذاری وسایل شخصی شما تقسیم شده است و به صورت لمسی روند باز و بسته کردن آن دنبال می شود.

از سوی دیگر برای تخت خواب هم راستا با همین سبک طراحی در قسمت قید جلویی تخت و تاج تخت این سبک طراحی دنبال شده است بدون اینکه کشویی تعبیه شود؛ یعنی برش چوب شبیه اندازه های کشو میز کنار تختی انجام شده است.

اندازه کشوهای که برای میز توالت در نظر گرفته شده است قدری از کشوی میز کنار تختی بزرگ تر است تا کارایی آن شبیه یک میز توالت و میز درآور به صورت دو کاره انجام شود. در همین راستا می توانید سبک طراحی ساده را برای صندلی جلوی میز توالت و آینه ای که روی میز توالت تعبیه شده است مشاهده کنید.

اگر تمایل داشته باشید می توانید از کمد، میز درآور مجزا و آینه قدی ست با این سرویس خواب بهره بگیرید تا ایده پردازی شما خاص تر به تصویر کشیده شود.

سرویس چوب مدرن با ایده پردازی کلاسیک

سرویس خواب خود را می توانید در دنیای مدرن امروز هم راستا با ایده پردازی های کلاسیک مد نظر قرار دهید. اینکه قدری به چوب شکل داده شود و از سادگی خارج شود شما را به دکوراسیون کلاسیک نزدیک می کند.

برای این مهم شما می توانید به خط های عمودی که روی میز کنار تختی، قسمت بالای تاج تخت، قسمت پایین قید جلوی تخت، کنارهای میز توالت و میز درآور به نمایش گذاشته شده است توجه کنید.

این خط ها و این سبک ایده پردازی قدری شبیه منبت کاری روی چوب است که کار را به یک محصول کلاسیک تبدیل کرده است. تم رنگی این محصول برای نمونه تقریباً روشن است و به رنگ چوبی عسلی محبوب لقب گرفته است. شما می توانید برای تیره تر جلوه دادن دکوراسیون های سنتی و روستیک خود رنگ چوب را تیره تر انتخاب کنید.

یا اینکه با رنگ آمیزی فضای پشتی و کف اتاق خواب با رنگ تیره همین محصول با همین تم رنگی را برای دکوراسیون کلاسیک خود مد نظر قرار دهید. از مهم ترین مزیت های این محصول جا دار بودن آن است؛ زیرا کشوهای بسیار زیادی برای میز درآور، میز توالت میز کنار تختی در نظر گرفته شده است که نظم را در اتاق خواب برای شما فراهم می کند.

سرویس خواب دو نفره چوبی خطی و راه راه

همان طور که پیش از این گفته شد برای خرید سرویس خواب کلاسیک باید از طرحی استفاده شود که خط های به صورت عمودی یا افقی برای آن استفاده شده باشد تا تداعی کننده دکوراسیون کلاسیک برای شما باشد.

از سوی دیگر برای دکوراسیون مدرن باید از چوب صاف و یک دست و ساده استفاده کرد تا دکوراسیون شما ساده و مدرن به تصویر کشیده شود. اگر طرفدار هر دو سبک هستید به شما محصول فوق را توصیه می کنید.

برای طراحی این سرویس خواب چوبی از هر دو سبک خط دار منبت کاری شده و ساده به صورت ترکیبی برای تخت خواب، میز توالت، میز درآور، آینه قدی و میز کنار تختی استفاده شده است. از آنجایی که آینه قدی تنها از یک کشو بهره گرفت است صندلی آن به صورت خط دار و ساده است و کشوی آینه قدی به صورت ساده دیزاین شده است.

در همین راستا می توانید کشوهای کنار قید تخت خواب را به صورت یکی در میان ساده و خط دار سفارشی سازی کنید تا کار شما به صورت ست شده به نمایش گذاشته شود. این سبک ایده پردازی برای دکور کردن به سبک کلاسیک در دنیای مدرن امروز ایده ال ترین انتخاب برای شما به شمار می آید.

کلام آخر پیرامون سرویس خواب چوبی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سرویس خواب چوبی از پارامترهای بسیار متمایزی در راستای ایده پردازی بهره گرفته است. شما می توانید تمامی مصنوعات چوبی را خریداری کنید یا اینکه بسته به فضایی که در اختیار دارید برخی از وسایل چوبی را فاکتور بگیرید تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار داده شود.

برای دکوراسیون های مدرن نیاز است از محصولات چوبی ساده استفاده کنید که هیچ شیب و منحنی در آن سبب از بین رفتن سادگی کار نشود.

از سوی دیگر برای دکوراسیون های کلاسیک باید از سرویس چوب های تیره با ایده پردازی های نزدیک به منبت کاری استفاده کنید تا سبک کلاسیک برای شما به نمایش گذاشته شود. کشوهای که برای میز توالت و میز دراور در نظر گرفته شده است سبب می شود نظم در اتاق خواب شما فراهم شود. از همین رو شما می توانید از میز درآور های کشو دار شش طبقه یا سه طبقه هم اندازه با میز توالت خود به صورت ست بهره بگیرید.

در همین راستا نیاز دارید به خرید یک کمد همراه با آینه نصب شده روی درب کمد که خود نقش کشوهای حذف شده از درآور را برای شما ایفا می کند. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی سرویس خواب چوبی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس متمایز ترین انتخاب ها در پیش روی شما قرار داشته باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • ژیلا صفرزاده
    ژیلا صفرزاده

    تو یک جمله عالی

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24