Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کوسال اعظم ساکر سفیر بنگلادش در مقام هیاتی بلند پایه با هیات همراه از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید کرد و در محل این شرکت نشست تجاری اقتصادی با محوریت مس برگزار شد. سفیر بنگلادش در بازدید از مس باهنر گفت: با توجه به کیفیت محصولات...

بررسی راهکارهای مراودات بین ایران و بنگلادش در حوزه محصولات نیمه تمام مسی

بورس24 : کوسال اعظم ساکر سفیر بنگلادش در مقام هیاتی بلند پایه با هیات همراه از شرکت صنایع مس شهید باهنر بازدید و در محل این شرکت نشست تجاری اقتصادی با محوریت مس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر در این جلسه که با همراهی رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان کرمان و مدیر توسعه بازار و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی و مدیران ارشد مس شهید باهنر برگزار شد، طرفین به بحث و تبادل نظر و بررسی فرصت های همکاری تجاری و اقتصادی با هدف هم افزایی پتانسیل های بالقوه دو کشور در حوزه صادرات محصولات نیمه تمام مسی از ایران به بنگلادش پرداختند.

سفیر بنگلادش گفت: خوشحالم که در مجموعه ای چنین عظیم و توانمند حضور دارم و بازدید از این شرکت با این حجم از تکنولوژی، دانش فنی، ماشین آلات پیشرفته و تولید دامنه گسترده ای از محصولات مسی و آلیاژی برایم تجربه‌ای متفاوت و تامل برانگیز بود.

وی تصریح کرد در حال حاضر بنگلادش در بخش‌ هایی چون نساجی، غذاهای دریایی، سرامیک، چینی، چرم، چای، IT ، کامپوزیت و کنف در حال رشد و سرمایه‌گذاری جدی می‌باشد ولی در حوزه صنایع فلزی به خصوص مس نیازمند واردات محصولات با کیفیت است.

ساکر تصریح کرد ۱۰۰ درصد پول از بنگلادش قابل خروج است و بازرگانان مشمول معافیت مالیاتی واردات و صادرات می‌ شوند.

سفیر بنگلادش اضافه کرد این کشور با ۱۶۵ میلیون نفر جمعیت بازار قابل توجهی برای کشوری مثل ایران می باشد.

در این جلسه از سوی مدیران ارشد مس باهنر نیز توانمندی های شرکت و پتانسیل های تولید انواع محصولات مس و آلیاژهای بر پایه مس معرفی گردید و افزایش ۲۸۸ درصدی صادرات در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به عنوان نگاه صادرات محور و عزم راسخ بر افزایش صادرات عنوان شد.

در ادامه وضعیت صادرات و واردات محصولات نیمه تمام مسی در ایران و بنگلادش طی ۵ سال گذشته با جزئیات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و راهکارهای همکاری دو کشور در این حوزه بررسی شد و توان تولید محصول با کیفیت و ارایه سبد محصولات متنوع نورد، مقاطع و لوله مسی در مس باهنر که سابقه صادرات به کشورهای اروپایی را دارد به عنوان مزیت رقابتی مطرح گردید.

در پایان مقرر شد محصولاتی از شرکت مس باهنر برای مصرف کنندگان این محصولات در بنگلادش با اخذ سفارش در تناژ کمتر آغاز و ارسال گردد و پس از بررسی های فنی و بازرگانی، حجم قابل توجهی از مراودات بین دو کشور در حوزه محصولات نیمه تمام مسی توسط مس باهنر پیگیری گردد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24