Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

من یکی از افرادی بودم که قصد داشتم همانند وب سایت های بزرگی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... به موفقیت ها و رویاهای خود دست پیدا کنم. با کمی جستجو متوجه شدم که تنها راه موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی، سئو است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا سئو باعث موفقیت کسب و کارهای اینترنتی و افزایش درآمد چند ١٠ برابری آن ها می شود. از این جهت در این مقاله می خواهیم تجربیات چندین و چند سال خود از شرکت در دوره آموزش سئو و رسیدن به هدف خود با بکارگیری این تکنیک ها، با شما در میان بگذارم...

اعترافات یک دانشجوی موفق دوره آموزش سئو

من یکی از افرادی بودم که قصد داشتم همانند وب سایت های بزرگی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... به موفقیت ها و رویاهای خود دست پیدا کنم. با کمی جستجو متوجه شدم که تنها راه موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی، سئو است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا سئو باعث موفقیت کسب و کارهای اینترنتی و افزایش درآمد چند 10 برابری آن ها می شود. از این جهت در این مقاله می خواهیم تجربیات چندین و چند سال خود از شرکت در دوره آموزش سئو و رسیدن به هدف خود با بکارگیری این تکنیک ها، با شما در میان بگذارم.

4 دلیل وجود دارد که باعث شد من با بهینه سازی وب سایت و استفاده از تکنیک های سئو سایت بهترین اتفاق ها را از آن خود کنم.

دلیل اول: سئو بهترین راه تبلیغات برای کسب و کارهاست

قطعا میدانید که سئو چیست و می دانید که بکارگیری اصول سئو شما را با کلمات کلیدی هدف خود، به لینک های اول نتایج گوگل می رساند. من در قالب مثال برای شما توضیح خواهم داد. امروزه هر فردی برای دریافت اطلاعات و آدرس مکان های مختلف مانند خرید لباس مردانه، این عبارت را در گوگل جستجو می کند، حال اگر شما با شرکت در دوره آموزش سئو تکنیک های رسیدن به لینک های اول گوگل را به خوبی بیاموزید، 90 درصد افراد برای خرید لباس مردانه چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری، به شما مراجعه می کنند.

این خود موفقیت است یعنی شما توانسته اید بازدید حضوری و آنلاین وب سایت خود را 100 برابر افزایش دهید، فروش خود در ماه را 10 برابر افزایش دهید و به دنبال این ها درآمد خود را نیز 10 برابر افزایش داده اید. این یعنی نه تنها شما به گونه تبلیغات گسترده ای را انجام داده اید، بلکه این تبلیغات ، بازدهی 100 درصد را برای شما داشته است.

دلیل دوم: آموزش اصولی تبدیل کاربر به مشتری دائمی

پایه و اساس تکنیک های سئو سایت، توجه به نیاز های کاربر است. به طور کلی اگر شما نیاز کاربر را به خوبی بشناسید می توانید در کنار برطرف کردن نیازهای او، شرایطی را برای خود ایجاد کنید که باعث کسب درآمدهای چند 10 میلیونی برای شما شود. همچنین گوگل در آخرین بروزرسانی های الگوریتم های خود به یک نکته توجه ویژه ای دارد و آن هم تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت برای کاربر است نه گوگل.

من زمانی که نیازهای کاربران خود یعنی نداشتن اطلاعات در مورد تعمیر گوشی موبایل، پیدا کردم، در قالب تولید محتوا، اطلاعات نابی را در اختیار آن ها قرار دادم. آن ها با مطالعه مقالات بنده و دیدن فیلم های آموزشی من، به مهارت بنده ایمان آوردند و حالا به یکی از بهترین شرکت های خدماتی در قالب تعمیر موبایل و تبلت، تبدیل شده ام. این همان هدفی بود که انتظارش را داشتم.

نیوسئو یکی از بزرگترین وب سایت های ارائه دهنده دوره آموزش سئو، در این باره نکاتی را بیان کرده است که جالب بود برای شما نیز به اشتراک بگذارم:

((آمار نشان می دهد که به طور متوسط نرخ تبدیل سئو نزدیک به 14.6% است در حالیکه نرخ تبدیل سایر روش ها تقریبا 1.7% می باشد که اصلا قابل قیاس نیستند!! تبلیغات عموما به کلیک های بیخودی منجر می شود که به کاهش نرخ کلیک منجر می شود . این در حالی است که سئو با توجه به اینکه در فرایند جستجوی کاربر نمایش داده می شود و قطعا حاصل نیاز اوست، منجر به تبدیل بالاتری بشود. قطعا افرادی که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردند از قبل نیاز و هدف خود را مشخص کرده اند . شما با شرکت در یک دوره آموزشی سئوی تضمینی می توانید وب سایت خود را هدف اصلی بسیاری از کاربران قرار دهید.))

دلیل سوم: ایجاد بهترین شرایط برای دسترسی بهتر به شما

من خدماتی را ارائه می دادم و مهارت هایی را داشتم که هیچ شخصی در شهر و حتی استان ما، این مهارت را حداقل به صورت حرفه ای، نداشت. زمانی که تکنیک های سئو را با شرکت در دوره آموزش سئو آموختم متوجه شدم که بهترین راه برای شناخته شدن در بین سیل عظیمی از کاربران، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر گوگل است.

من اینگونه توانستم مهارت های خاص خود را در قالب ویدیوها و محتوای متن با کلیدواژه های مشخص و سئو شده، در وب سایت خود بارگزاری کنم و با بروزرسانی های مداوم و لینک سازی های مرتبط و ترفندهای افزایش بازدید سایت سئو، اکنون 90 درصد همشریان و هم استانی های من، کسب و کار و حرفه من را می شناسند.

مهم ترین نکته ای که من از دوره های آموزش سئو متوجه شدم، در نظر گرفتن نیاز کاربران برای تمام بخش های سایت است که شما را خیلی سریع تر به هدفتان می رساند.

دلیل چهارم: اعتماد و اعتبار کسب و کار خود را با سئو بدست آورید.

زمانی که شما به لینک های اول نتایج گوگل با کلمات کلیدی مشخص شده خود، برسید با بازدید بسیار زیادی از وب سایت خود، روبرو میشوید و فروش شما افزایش می یابد و کاربران بیشتری، روزانه از وبلاگ و بخش های دیگر وب سایت و خدمات شما، بهره مند می شوند. به نظر شما اینها به چه دلیل است؟ تنها دلیل این جریان، اعتمادی است که کاربران به وب سایت های رنک اول تا سوم نتایج گوگل دارند. با یک نظر سنجی کوچک متوجه می شوید که از هر 10 نفر 9 نفر در جستجوی نتایج گوگل فقط به لینک های اول تا سوم و در نهایت لینک های صفحه اول، اعتماد می کنند.

من زمانی که به لینک های اول نتایج گوگل رسیدم به طور محسوس متوجه شدم که اعتبار بیشتری نزد مشتریان خود پیدا کرده ام. اکنون بهتر است که یک دوره آموزش سئو معتبر برای خود پیدا کنید تا متوجه شوید که موفقیت و رسیدن به هدف چقدر به آسانی ممکن می شود. این تصمیم با ماست که آیا می خواهیم برای موفقیت قدمی برداریم یا خیر.

و اینگونه اثرگذارترین دوره آموزشی عمرم را انتخاب کردم

قطعا با این دلایل و مثال هایی که برای شما زدم اکنون تصمیم گرفته اید که با شرکت در دوره آموزش سئو رویاهای خود را به سرانجام برسانید و درآمد خود را چند 10 میلیون افزایش دهید. مطمئن باشید هیچ وقت از تصمیم خود پشیمان نمی شوید.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24