Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صندوق سرمایه‌ گذاری مشترک ۳۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌ های بزرگ معدنی می آید بورس ٢۴ - حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه امروز با مدیران معدنی، گفت: انتشار اوراق اتفاق خوبی است، که اخیرا فولاد مبارکه ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدون ضامن را منتشر کرد و سایر شرکت ها نیز می توانند از این پتانسیل استفاده کنند. وی در ادامه با اشاره به...

رییس سازمان بورس: ۵٠ شرکت بزرگ با دارا بودن ۸۰ درصد ارزش بازار را ملزم به بازار گردانی می کنیم

بورس24 : حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه امروز با مدیران معدنی گفت: انتشار اوراق اتفاق خوبی است، که اخیرا فولاد مبارکه ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدون ضامن را منتشر کرد و سایر شرکت ها نیز می توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

وی افزود: ارائه مجوز افزایش سرمایه در صورت تکمیل بودن مدارک ناشر بیشتر از ۵ روز طول نمی کشد و این اقدام تسریع شده است. افزایش سرمایه از محل صرف سهام نیز جز پتانسیل های کارآمد بازار است، که مشوق های مالیاتی را نیز شامل می شود.

به گفته او نامه نگاری با بورس اوراق بهادار انجام شده که بازار گردانی بر شرکت ها اجباری شود و در تلاشیم ۵۰ شرکت بزرگ که ۸۰ درصد ارزش بازار را شامل می شود و عمده حجم معاملات و سرمایه گذاری حقیقی ها در این نماد هاست الزام به دارا بودن بازار گردان کنیم.

وی افزود: در پذیرش های جدید هم شرکت مکلف به عرضه ۲۵ درصد از سهام خواهند بود که ۱۰ تا ۱۵ درصد در مرتبه اول عرضه و مابقی به صندوق های بازارگردان منتقل خواهند شد.

او گفت: بازار گردان ها سقف و کف سهم را مدیریت می کنند و سهامداران می توانند در این بین خرید و فروش کنند، این صندوق ها از مالیات معاف اند.

وی تصریح کرد: تشکیل صندوق بازار گردانی با این ارزش که در مجموعه ایمیدرو طرح موضوع شده است، تاکنون نداشتیم و برای اولین بار این موضوع به وقوع پیوسته که اتفاق خوبی است، پیشتر صندوق های بازار گردان فعال بودند اما اعداد آنها تاثیر تا این حد نداشت. قطعا این هماهنگی صورت می گیرد تا حقوقی ها اقدام به فروش سهام به بازار گردان ها نکنند.

به گفته وی بر اساس تصمیم های گرفته شده صندوق سرمایه‌ گذاری مشترک» ۳۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌ های بزرگ معدنی به کمک بازار سهام خواهد آمد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24