Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در پی اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در روز یکشنبه ١۶ شهریور ماه سال جاری توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی و افزایش ٧ تا ١١ درصدی قیمت عمده کالاهای پتروشیمی که اعتراض تعدادی از تشکل های تخصصی را به همراه داشت، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران جلسه ای فوری را با اعضای خود برگزار می کند؛ انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز نسبت به این قیمت ها اعتراض دارد.

جلسه و پیگیری فوری به دلیل رشد قیمت مواد پتروشیمی؛ اعتراض دو انجمن به قیمت های اعلامی دفتر توسعه صنایع پتروشیمی

بورس24 : در پی اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در روز یکشنبه 16 شهریور ماه سال جاری توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی و افزایش 7 تا 11 درصدی قیمت عمده کالاهای پتروشیمی که اعتراض تعدادی از تشکل های تخصصی را به همراه داشت، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران جلسه ای فوری را با اعضای خود برگزار می کند؛ انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز نسبت به این قیمت ها اعتراض دارد.

سعید ترکمان رییس هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در نامه به اعضای این انجمن اعلام کرده است به دلیل رشد قیمت های اعلامی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، روز سه شنبه مورخ 18 شهریور ماه جلسه ای فوری تشکیل خواهد شد. در این نامه آمده است به دلیلی شرایط رکود تورمی در بازارهای کالایی، کاهش توان واحدهای صنایع تکمیلی جهت خرید مواد اولیه و به مچینگ رفتن بعضی از مواد اولیه در شرایط فعلی و با قیمت های گذشته، رشد قیمت ها مشکلات این صنایع را بیشتر می کند. گفتنی است در اطلاعیه ای نیز که از سوی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن منتشر شده، عنوان شده که به دلیل رشد قیمت های اعلامی مواد پتروشیمی، اعضای این انجمن تا اطلاع ثانوی محصولی خریداری نکنند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24