Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با ادامه رکوردشکنی های سهام تسلا، ثروت الون ماسک از ۱۰۰ میلیارد دلار نیز عبور کرد.

مدیرعامل تسلا وارد باشگاه ۱۰۰ تایی ها شد

بورس24 : با ادامه رکوردشکنی های سهام تسلا، ثروت الون ماسک از ۱۰۰ میلیارد دلار نیز عبور کرد.

به نقل از بلومبرگ، مدیرعامل خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس که اکنون چهارمین فرد ثروتمند جهان است، به چهارمین فردی تبدیل شد که بالای ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت دارد.

تا پایان معاملات روزانه بورس نیویورک، ثروت الون ماسک به لطف افزایش ۳.۵درصدی ارزش سهام گروه تسلا با ۳.۱ میلیارد دلار افزایش همراه شد تا وی با ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت، بالاتر ازموکاش آمبانی، ثروتمندترین فرد هند و آسیا و برنارد آرنو- ثروتمندترین فرد فرانسه و اروپا قرار بگیرد.

از زمان عرضه اولیه سهام شرکت تسلا در سال ۲۰۱۰، ارزش هر سهم این خودروساز بیش از ۱۳۶ برابر افزایش یافته است. هم چنین از ابتدای امسال ارزش سهام گروه تسلا حدود ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. انتظار می رود با وجود شیوع کرونا و کاهش تقاضای جهانی، سودآوری این شرکت در چهارمین فصل متوالی مثبت باشد. تسلا پیشتر در یکم ژوئیه با پشت سر گذاشتن تویوتا به با ارزش ترین برند خودروسازی جهان تبدیل شده بود و اکنون شمار زیادی از کسانی که سهام این شرکت را در عرضه اولیه آن خریده بودند، میلیونر شده اند.

علاوه بر خودروسازی تسلا، به لطف ارزش سهام شرکت اسپیس ایکس نیز رشد محسوسی در ماه های اخیر داشته است. الون ماسک از ابتدای امسال تاکنون ۶۳ میلیارد دلار به ثروت خود افزوده که این رقم عجیب تنها کمتر از رشد ۷۳ میلیارد دلاری ثروت جف بزوس- مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان بوده است.

گروه خودروسازی تسلا که مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار دارد، بیش‌تر در حوزه تولید خودروهای خودران و الکتریکی فعال است که در ژوئیه ۲۰۰۳ تاسیس شد. طبق اعلام بلومبرگ در حال حاضر جف بزوس- مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون با بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد آمریکا و جهان است و پس از وی بیل گیتس، برنارد آرنو، مارک زاکربرگ و استیو بالمر در رده های دوم تا پنجم ثروتمندترین افراد جهان جای گرفته اند.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24