سومین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد...
بورس24 : سومین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مس باهنر، در این اجلاس سراسری که با حضور رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن،تجارت، جمعی از مقامات کشوری، دولتی، دانشگاهی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه های صمت و ارتباطات و مدیران عامل شرکت های سرآمد در حوزه رضایتمندی مشتری برگزار شد، از شرکت مس باهنر به لحاظ برداشتن گام های ارزشمند و رویکرد فعالانه در رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری که رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوب فراهم کرده با اهدا تندیس واحد نمونه درحوزه رضایتمندی مشتری، قدردانی به عمل آمد.
با توجه به اهمیت و رضایت مشتریان در بازار کسب و کار امروز ، مس باهنر همواره مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.