Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با صدور اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب از تامین مالی تعهد شده از طریق سهامدارن اصلی خبر داد. طیق این اطلاعیه مجموع ٨٠٠ میلیارد تومان نقدینگی که سهامداران اصلی برای پیشبرد اهداف شرکت متعهد به پرداخت آن بودند، به شرکت واریز شد. بابک ثقفی مدیر عامل شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در این باره به بورس ٢۴ گفت: ماه گذشته طی توافقی که با سهامداران اصلی شرکت داشتیم ، مقرر شد برای تامین مواد اولیه و پیشرفت در مسیر طرح های توسعه، ۴٠٠ میلیارد تومان نقدینگی به صورت نقدی و از طریق فروش سهام سهامداران اصلی ، به شرکت واریز شود.

تامین مالی مادیران انجام شد

بورس24 : شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با صدور اطلاعیه" افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب" از تامین مالی تعهد شده از طریق سهامدارن اصلی خبر داد.

طیق این اطلاعیه مجموع 800 میلیارد تومان نقدینگی که سهامداران اصلی برای پیشبرد اهداف شرکت متعهد به پرداخت آن بودند، به شرکت واریز شد.

بابک ثقفی مدیر عامل شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در این باره به بورس24 گفت: ماه گذشته طی توافقی که با سهامداران اصلی شرکت داشتیم ، مقرر شد برای تامین مواد اولیه و پیشرفت در مسیر طرح های توسعه، 400 میلیارد تومان نقدینگی به صورت نقدی و از طریق فروش سهام سهامداران اصلی ، به شرکت واریز شود.

وی افزود : در این یک ماه با توجه به هیجانات حاکم بر بازار، فروش سهام با این حجم به صلاح نبود . ولی خوشبختانه چهارم شهریور با متعادل تر شدن بازار موفق به فروش سهام شدیم و کل مبلغی که سهامداران اصلی شرکت متعهد به پرداخت آن شده بودند به شرکت واریز شد.

او گفت : تمام این پول تا ریال آخر در شرکت هزینه می شود و آثار مثبت و سود دهی آن در طرح های توسعه مادیران مشهود خواهد بود. با این میزان تامین مالی منتظر اتفاقات خوبی خواهیم بود، از جمله تکمیل خط تولید یخچال و کولر گازی و همچنین تامین قطعه مورد نیاز تولید تلویزیون به میزان کافی برای نیاز بازار.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24