Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در راستای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و در دومین روز از هفته دولت حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، را در این مجموعه شاهد بودیم. به گزارش خبرنگار بورس ٢۴، این شرکت اولین تولید کننده بیسکویت در ایران می باشد و در حال حاضر...

افتتاح دو واحد تولیدی ویتانا با حضور معاون رئیس جمهور

بورس24 : در راستای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و در دومین روز از هفته دولت حضور " محمد باقر نوبخت" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، را در این مجموعه شاهد بودیم.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در شهرک صنعتی کاسپین جهت افتتاح دو واحد تولیدی حضور یافتند.

عنوان واحد: گروه صنعتی ویتانا

زمینه فعالیت: کیک و ویفر

اشتغال مستقیم: ۱۵۰ نفر فاز اول و در فاز بعدی به ۳۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد

سرمایه گذاری: ۱۵۰۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار بورس24 ، این شرکت اولین تولید کننده بیسکویت در ایران می باشد و در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بحرین، افغاستان و عراق صادر می شود.

فاز اول این شرکت با تولید بیسکویت با برند مادر و کراکر در سال گذشته با اشتغال ۴۰۰ نفر به بهره برداری رسیده بود.

امروز دو خط از فاز دوم توسعه، خط تولید محصولات فرآوری ویفر و یک خط تولید کوچک که جز به روزترین تکنولوژی های دنیا با ظرفیت روزانه ۲۰۰ تن افتتاح شد.

این دو فاز، عملا ظرفیت تولید کارخانه کاسپین را دو برابر می کند که با توجه به تکنولوژی تولید آن حاشیه سود ۲ درصد بالاتر از محصولات فعلی را هم به همراه خواهد داشت.

همچنین در این مراسم استاندار قزوین، تاکید شد که همه واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین که ویتانا در آن قرار دارد، معافیت مالیاتی قطعی را دارند و سود این بخش تولید جدید عملاً معاف از مالیات خواهد بود.

امروز با حضور محمد باقر نوبخت، مراسم کلنگ‌ زنی فاز سوم شرکت بود که کارخانه جدید بیسکویت با ظرفیت ۵۰۰ تن است و پیش بینی بر این است، که در بیست و چهار ماه به بهره‌ برداری کامل برسد و سال آینده خط اول آن افتتاح شود.

این خط جدید با پشتوانه بازار صادراتی خواهد بود، شرکت در حال حاضر در ۵ کشور در حال راه اندازی دفاتر صادراتی مستقر است، که برنامه ویژه ای را برای رشد صادرات دارد.

سماواتی مشاورِ مدیر عامل در جلسه امروز تاکید کرد: ویتانا به زودی وارد بازار اول فرابورس می شود و تمام مدارک و درخواست ها ارائه شده است و منتظر تشکیل جلسه فرابورس هستیم تا این مهم به وقوع بپیوندد.

او ادامه داد: ورود به بازار اول، باعث می شود که ورود برای سرمایه گذاران نهادی به ویتانا جذاب تر باشد که اخیرا هم شاهد حضور پررنگ تر صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در شرکت هستیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24