Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طاها حشمتی - مجمع شرکت زر ماکارون امروز با حضور بیش از ٨۶ درصدی سهامداران کار خود را آغاز کرد؛ این مجمع به تقسیم سود ۳۶۵ریالی به ازای هر سهم رضایت داد. به گزارش خبرنگار بورس ٢۴، در این مجمع ١٠٠ تومان انباشته به ازای هر سهم منظور شد، برای برگزاری مجمع فوق العاده به جهت افزایش سرمایه. امینی مدیر عامل زر ماکارون در این مجمع، گفت...

مدیر عامل زر ماکارون: هم طرح توسعه خواهیم داشت، هم تنوع دهی به محصولات

طاها حشمتی - مجمع شرکت زر ماکارون امروز با حضور بیش از 86 درصدی سهامداران کار خود را آغاز کرد؛ به گزارش خبرنگار بورس24 ، این مجمع به تقسیم سود ۳۶۵ریالی به ازای هر سهم رضایت داد.

امینی مدیر عامل زر ماکارون در این مجمع، گفت: شرکت زر ماکارون مجموعه ای صادرات محور است و سهم جدی از بازار ماکارونی در اختیار مجموعه قرار دارد. به گفته وی زنجیره تولید و پخش در بهترین شرایط ممکن است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این مجمع 100 تومان انباشته به ازای هر سهم منظور شد، برای برگزاری مجمع فوق العاده به جهت افزایش سرمایه.

امینی در ادامه مجمع گفت: برنامه افزایش سرمایه دو برابری در دستور کار است و در کوتاه ترین زمان ممکن سرمایه شرکت دو برابر خواهد شد.

مدیر عامل زر ماکارون افزود: از 100 تومنی که انباشته می کنیم، بلافاصله کار افزایش سرمایه را بعد از تایید بورس در دستور کار قرار می دهیم.

امینی تاکید کرد: هم طرح توسعه در دستور کار است، هم تنوع محصولات. خطوط جدیدی را برای تولید محصولات متنوع خریداری می کنیم که به تنوع و افزایش تولید دامن می زند.

او ادامه داد: اینجا یک شهر ماکارونی است. زنجیره تولید و پخش عالی است و ما این مهم را جز نقاط قوت کار خود می دانیم.

مشهدی زاده رئیس مجمع نیز با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگترین تولید کننده یک سایت تولیدی در جهان است، گفت: تامین مالی سرمایه گذاری از طریق افزایش سرمایه شرکت، و تامین سرمایه در گردش عمدتا از طریق تسهیلات کوتاه مدت از برنامه های آتی ست که به انجام خواهد رسید.

گفتنی است، در اولین مجمع سالانه شرکت زرماکارون بعد از حضور در بورس، صورت های مالی تصویب و مقرر شد ۳۶.۵ تومان سود برای هر سهم توزیع و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی اعمال شود.

در این مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی 12 ماهه منتهی به اسفند 98 تصویب و مقرر شد، از سود محقق شده 1365 ریالی هر سهم، 365 ریال سود نقدی معادل 27 درصد توزیع و مابقی به حساب سود انباشته منظور شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن پس از اخذ مجوزهای لازم سرمایه فعلی دو برابر شود.

ایضا، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده توسط شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی از 10 تا 20 شهریور پرداخت می شود.

همچنین سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند، از 31 شهریور با مراجعه به شعب سراسری بانک ملت با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری می‌ توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند و سود صندوق ها و سبد گردان ها از 10 شهریور و سهامداران حقوقی نیز از طریق واریز به حساب بانکی از 31 شهریور پرداخت خواهد شد.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24