Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون اقتصادی و مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: نیاز باشد باز هم حمایت خواهیم کرد هلدینگ خلیج فارس از سهام خود و زیر مجموعه حمایت کرده است. عددها نشان می دهد، تزریق نقدینگی به بازار بالا است.

حمایت ١۵٠ میلیارد تومانی از «فارس» و زیرمجموعه هایش

بورس24 : هلدینگ خلیج فارس از سهام خود و زیر مجموعه حمایت کرده است. عددها نشان می دهد، تزریق نقدینگی به بازار بالا است.

سعید محبی فرد، معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص شرایط این هلدینگ در روزهای اخیر با توجه به حمایت از سهام فارس و زیر مجموعه های این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: وقتی مقایسه می کنیم در این چند روزی که سهم ها نوسان زیادی را تجربه کردند، هلدینگ خلیج فارس نشان داد که عملکرد خوبی داشته است. چرا که در جمع آوری صف های فروش سهم خود و زیرمجموعه توسط صندوق بازار گردانی تلاش های خوبی انجام شده است .

وی گفت: هلدینگ از طریق صندوق بازارگردانی که داشته، توانسته است سهم های خود را حمایت کند. در حالی که سایر سهام در این 3-4 روز گذشته نوسانات زیاد داشته اند.

محبی فرد گفت: روز گذشته تلاش کردیم که صف ها جمع شوند و صف خرید هم شد. طبیعی است که در نوسانات شدید بازار، هلدینگ مانند همیشه پشت سهم هایش ایستاده است .

وی گفت: با توجه به اتفاقات روزرهای اخیر، از یک طرف فروش سهام عدالت توسط برخی کارگزاری ها و عدم هماهنگی بین وزرات اقتصاد و دارایی و وزارت نفت و سازمان خصوصی سازی در همان روزها بر سر پذیرش دارای دوم و در پس آن ریزش بازار، تنها کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بود که ریسک سهم مان را پائین بیاوریم، که با حمایت صندوق بازار گردانی و تلاش دوستان سهم متعادل و صف خرید شد.

وی گفت: اعتقاد شخصی ما این است که امروز هلدینگ باید حداقل 30 درصد بالاتر از این قیمت ها معامله شود. فشار فروش سهام عدالت زیاد است، بی اعتمادی مردم به بازار سرمایه باعث این موضوع شده است که این اعتماد باید به آن ها برگردد .

وی افزود: صندوق بازار گردانی هلدینگ، حدود 130 میلیارد تومان سهم هلدینگ را جمع آوری کرد. چیزی حدود 20-30 میلیارد تومان هم برای سهم های زیر مجموعه کمک انجام شد. روز گذشته هلدینگ خلیج فارس 150، 160 میلیارد تومان نقدینگی به بازار تزریق کرد و اگر نیاز باشد، باز هم در مقاطع مختلف ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اعتقاد ما این است که سهم بیش از این ها ارزش و پتانسیل رشد دارد . افزایش سرمایه هلدینگ هم با توجه به صورتهای مالی هلدینگ، اطلاعاتش در کدال منتشر شده و تجربه سالهای گذشته نیز ان شاءالله در دست بررسی است.

این مقام مسئول در هلدینگ خلیج فارس گفت: این ها همه پتانسیل هایی است که در هلدینگ وجود دارد و اتفاق می افتد و انگیزه ای است برای سهامدارانی که بخواهند از این سهم حمایت کنند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24