Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مهدی صرامی معاون مالی و اقتصادی پالایشگاه اصفهان: تجدید ارزیابی زمین ها در مرحله کارشناسی است، ابتدا مجمع افزایش سرمایه از محل سود انباشته انجام خواهد شد و سپس تجدید ارزیابی از محل زمین ها انجام می شود.

معاون اقتصادی و مالی پالایشگاه اصفهان: از محل تجدید ارزیابی ۸ میلیون مترمربع زمین، افزایش سرمایه می دهیم

بورس24 : مهدی صرامی معاون مالی و اقتصادی پالایشگاه اصفهان در گفت و گو با بورس24 خبر از ابلاغ مصوبه ای جدید در رابطه با خرید نفت خام و فرآورده های نفتی داد. صرامی گفت: وزارت نفت بابت خرید نفت خام و ۶ فرآورده اصلی در رابطه با قیمت نفت خام آن، مصوبه ای را اخیرا ابلاغ کرده است.

وی گفت: در گذشته فرمول به این صورت بود که میانگین محموله های صادراتی منطقه ملاک بود. با مصوبه جدید، این فرمول، میانگین ماهیانه محموله صادراتی خود کشور را در نظر می گیرد که این موضوع می تواند آثار مثبتی روی عملکرد پالایشگاه ها داشته باشد.

او ادامه داد: میانگین محموله های صادراتی منطقه بالاتر از محموله های صادراتی کشور است، که این بخشنامه در راستای واقعی کردن درآمد و هزینه پالایشگاه ها است و به نوعی منطبق با واقعیات بازار انرژی ایران بوده، که از دید ما برای پالایشگاهی ها در سال ۹۹، آثار مثبتی دارد.

معاون مالی و اقتصادی پالایشگاه اصفهان گفت: در مورد افزایش سرمایه نیز، ارزیابی زمین های پالایشگاه ها را در دست پیگیری داریم و افزایش سرمایه دیگری از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به میزان، ۴۹ درصد به زودی مجوز سازمان را برای برگزاری مجمع می گیرد.

او ادامه داد: تجدید ارزیابی زمین ها در مرحله کارشناسی است، ابتدا مجمع افزایش سرمایه از محل سود انباشته انجام خواهد شد و سپس تجدید ارزیابی از محل زمین ها انجام می شود. گام نخست از محل زمین های شرکت است، سایر دارایی ها هم پس از بررسی ها تجدید ارزیابی می شود. مساحت زمین های پالایشگاه اصفهان ۸میلیون متر مربع است که در حال انجام کارهای نهایی ارزیابی آنها هستیم.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • shahram kaviani
    shahram kaviani

    سلام
    اگر پیام بنده رو خواندید خواهشا برای رفع شدن ابهام کاربران را هم مطلع سازید
    با توجه به گزارش حسابرس شرکت (موسسه بهمند) متراژ زمین های پالایشگاه اصفهان(شپنا) رو 7693 هکتار صرف نظر از جزتیات الان هر هکتار به متر مربع ضریب 10000 میشه متراژ 80 میلیون متر چرا در گزارش 8 میلیون اورده شده (مبنای تحل

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24