Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت برکشایر هاتاوی با مدیرعاملی وارن بافت در روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام داشت تصمیم دارد که سهام بسیاری از بانک های بزرگ را به فروش برساند .

وارن بافت سهام بانکی می‌فروشد

بورس24 : شرکت برکشایر هاتاوی با مدیرعاملی وارن بافت در روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام داشت تصمیم دارد که سهام بسیاری از بانک های بزرگ را به فروش برساند .

شرکت سرمایه گذاری وارن بافت که به برکشایر هاتاوی معروف است در اطلاعیه ای اعلام داشته است که بر اساس استراتژی سرمایه گذاری جدید، این شرکت در نظر داد سهام برخی بانک های بزرگ شامل ولز فارگو، جی پی مورگان و گلدمن ساکس را به فروش برساند.

این شرکت طی این اطلاعیه شفاف سازی اعلام کرده است که قصد دارد در حدود ۲۰ میلیون سهم به ارزش ۵۶۳ میلیون دلار از شرکت بریک گلد کانادایی(یکی از بزرگترین شرکت های معدنی در دنیا) را خریداری کند.

قیمت سهام شرکت بریک که به دلیل رشد قیمت طلا با افزایش چشمگیری همراه بوده است پس از انتشار این اطلاعیه، با رشد ۳.۲ درصدی همراه شده است.به این ترتیب، شرکت برکشایر ۲۶ درصد از سهام خود در بانک ولزفارگو که معادل ۲۳۷ میلیون سهم بوده است را به فروش رسانده است و ۶۲ درصد از سهام بانک جی پی مورگان نیز توسط برکشای به فروش رسید.

این در حالی است که، برکشایر هاتاوی هنوز در بسیاری از بانک های بزرگ آمریکا، سهامدار عمده محسوب می شود و به این ترتیب در بانک آمریکا بیش از ۲ میلیارد سهم دارد.

هفته گذشته نیز برکشایر هاتاوی سهام مدیریتی خود را در رستوران های زنجیره ای برگر کینگ و تیم هورتون به فروش رساند.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24