Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ارزش فروش شرکت های معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس، طی تیر ماه امسال با رشد ۵۱ درصدی همراه شد و میزان فروش ۷۴ شرکت این بخش در این مدت از ۲۱.۴هزار میلیارد تومان گذشت.

فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی شرکت های معدنی بورس طی ۴ ماه نخست امسال

بورس24 : ارزش فروش شرکت های معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس، طی تیر ماه امسال با رشد ۵۱ درصدی همراه شد و میزان فروش ۷۴ شرکت این بخش در این مدت از ۲۱.۴هزار میلیارد تومان گذشت.

۷۴ شرکت معدن و صنایع معدنی بورسی در چهار ماه ابتدای امسال (تا پایان تیر ماه)، به فروش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومانی دست یافتند. این رقم ۳۲ درصد بیش از فروش دوره مشابه سال ۹۸ است.

همچنین مقایسه عملکرد بین دو ماه تیر و خرداد امسال حاکی از آن است که میزان فروش تیر ماه ۱۰ درصد نیز نسبت به ماه قبل از آن (خرداد)، افزایش یافت.

سرآمدان فروش

طی ماه تیر بیشترین میزان فروش از آن فولاد مبارکه بود به طوری که فروش این شرکت به ۴,۸۸۴ میلیارد تومان رسید.

شرکت ملی مس با فروش ۲,۷۴۴ میلیارد تومان در رتبه دوم جای گرفت. شرکت خولاد خوزستان با فروش ۱,۸۹۳ میلیارد تومان در جایگاه سوم، گل گهر با فروش ۱,۴۸۷ میلیارد تومان در رتبه چهارم، و ذوب آهن اصفهان با فروش ۱,۴۱۷ میلیارد تومان در ردیف پنجم قرار گرفت. همچنین شرکت‌های چادرملو با فروش ۱۰۹۹ میلیارد، فولاد کاوه جنوب با فروش ۷۴۴ میلیارد، ایرالکو با فروش ۶۹۹ میلیارد، فولاد خراسان با فروش ۶۴۷ میلیارد و فولاد هرمزگان با فروش ۶۳۸ میلیارد تومان به ترتیب در رتبه‌های ششم تا دهم ایستاندند.

پرفروش‌های چهار ماه ۹۹

در مدت چهار ماه سال ۹۹ بیشترین فروش در اختیار فولاد مبارکه با ۱۷۵۰۰ میلیارد، ملی مس با ۹۱۶۲ میلیارد و خوزستان با ۶,۷۰۳ میلیارد تومان قرار گرفت.

پس از آن شرکت‌های گل گهر با ۵۵۹۴ میلیارد و ذوب آهن با ۴,۷۱۱ میلیارد تومان قرار گرفتند. همچنین چادرملو با ۳۴۷۱ میلیارد، فولاد هرمزگان با ۲۳۰۹ میلیارد، کاوه جنوب با ۲۲۹۳ میلیارد، ایرالکو با ۱۶۸۲ میلیارد و فولاد خراسان ۱,۶۴۹ میلیارد تومان جزو ۱۰ شرکت پرفروش مدت مورد بررسی بودند.

منبع: ایمیدرو

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24