Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

صبح امروز مراسم یک دیدار یک عرضه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر برگزار شد.

«زملارد» را بیشتر بشناسید

بورس24 : صبح امروز مراسم یک دیدار یک عرضه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر برگزار شد.

در این مراسم حسین معصومی مدیرعامل این شرکت گفت: شرکت ملارد شیر زیرمجموعه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است و موضوع فعالیت آن کشاورزی، دامپروری، صنایع غذایی و صنایع وابسته است. سرمایه ثبتی شرکت ۳۰۰ میلیون ریال بوده و از سال ۱۳۳۳ با صد راس گاو شیری فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر شرکت دارای ۴۸۰۰ راس است که از این تعداد ۲۶۰۰ راس دام مولد است.

او در ادامه تصریح کرد: شرکت ملارد شیر همچنین دارای ۲۰۰ هکتار زمین است که ۴۰ هکتار آن برای زراعت استفاده می‌شود. از مزایای رقابتی شرکت ملارد شیر، موقعیت مکانی و جغرافیایی آن در استان البرز است که به کارخانه‌های لبنی معتبر نزدیک است. با توجه به اینکه کیفیت شیر این شرکت مورد تایید شرکت‌های لبنی معتبر است همواره تقاضا برای شیر تولیدی زملارد وجود دارد.

معصومی مدیرعامل "زملارد" افزود: علوفه مورد نیاز شرکت ملارد شیر نیز از استان‌های قزوین، کرمانشاه، همدان و البرز تامین می‌شود. سهم ایران از تولید شیر در دنیا بیش از ۹ میلیون تن در سال معادل یک درصد است. سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشورهای توسعه‌یافته بین ۳۰۰ تا ۳۷۰ کیلوگرم است در حالی که در ایران این رقم بین ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم است و لازم است افزایش یابد.

او در خصوص میزان سود این شرکت در سال ۹۸ و پیش بینی سود سال ۹۹ گفت: سود هر سهم شرکت ملارد شیر در سال ۹۸ را ۶۰ تومان اعلام کرد و گفت که پیش‌بینی شده سود هر سهم زملارد در سال ۹۹ به ۸۴ تومان برسد.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24