Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به گفته مدیر عامل فولاد خراسان، این شرکت در حالی در جایگاه نخست رشد سوددهی قرار گرفته، که اطلاعات پایش شده در مراجع رسمی و تخصصی نظیر سازمان بورس نشان می دهد، که...

فولاد خراسان با فاصله در جایگاه نخست رشد سوددهی فولاد سازان کشور قرار گرفت

بورس24 : مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان، از رشد چشمگیر سود سه ماهه نخست سال ١٣٩٩ نسبت به بهار ٩٨ و قرار گرفتن این شرکت در جایگاه نخست رشد سود آوری در میان فولادسازان کشور خبر داد.

غفوری روز دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: رشد مثبت حاشیه سود سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رقم 151درصد را نشان می دهد که عملکرد متمایزی از مجتمع فولاد خراسان را به نمایش گذاشته است.

به گفته مدیر عامل فولاد خراسان، این شرکت در حالی در جایگاه نخست رشد سوددهی قرار گرفته، که اطلاعات پایش شده در مراجع رسمی و تخصصی نظیر سازمان بورس نشان می دهد که «فولاد خراسان» تنها شرکت فولادساز است که توانسته نسبت به سه ماه نخست سال قبل، چنین رشدی را به ثبت برساند.

مدیر عامل فولاد خراسان در ادامه این مراسم افزود: امروز نه تنها سهامداران عمده شرکت، بلکه همکاران صدیق و پرتلاش من که بیش از پیش در این توفیق سهیم بودند و 7 هزار پرسنل و ذینفعان نزدیک‌ ما از نتایج این توفیق برخوردار خواهند شد.

غفوری با بیان این که این مجموعه صنعتی برای سومین بار با ذکر نام در فهرست تحریم های ایالات متحده به طور مستقیم قرار گرفت، افزود: تداوم رشد فولاد خراسان در یک سال مالی گذشته و شناسایی سودی معادل 7 سال پیش از آن، پاسخی به ترامپ و دولتمردان آمریکایی است.

وی با بیان این که در سال ۹۸ بالغ بر ۷۹ درصد سودخالص در این مجتمع شناسایی شده، یادآور شد: «مجتمع فولاد خراسان» از لحاظ رشد سوددهی، رتبه اول را در میان فولادسازان کشور کسب کرده است.

مدیر عامل فولاد خراسان همچنین با اشاره به نتایج پایش عملکرد سه ماهه این شرکت تصریح کرد: مجتمع در بهار ۹۹ نسبت به سه ماه پیش از آن (زمستان ۹۸) نیز ۱۵۱درصد افزایش سودآوری داشت که از این بابت نیز بهترین عملکرد را میان شرکت های فولادی کشور به ثبت رساند.

وی با تقدیر از تلاش های کارکنان مجتمع، گفت: در 9 ماه گذشته 11 رکورد تولیدی در این مجتمع به ثبت رساندیم.

کسری غفوری با اشاره به نشست اخیر فعالان صنایع معدنی و مدیران فولادی و پتروشیمی با رییس جمهور محترم، تشریح کرد: به گفته رئیس جمهور در این نشست، فولادسازان در سال گذشته موفق شدند ۱۰.۱ میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشند و در سال جاری تلاش می کنیم این میزان به ۱۰.۶ میلیارد دلار در حوزه معدن و فولاد برسد؛ این در حالی است که ارز آوری نفت و پتروشیمی در سال گذشته به کمتر از هشت میلیارد دلار رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24