Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کووید ١٩ ناشی از همان خفاش بود، به احتمال بسیار زیاد یکی از مقامات این سازمان: اخبار جدید شگفت زده تان می کند تیم اعزامی سازمان بهداشت جهانی به چین گفتگوهای جامعی با همتایان چینی خود درباره منشا شیوع ویروس کرونا انجام داد. گفتگوهای انجام شده شامل آخرین به روز رسانی ها درباره تحقیقات بهداشت حیوانات بوده است. چین یک روز پس از شیوع کرونا یک بازار حیوانات وحشی در ووهان را تعطیل کرد. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد شیوع بیماری ناشی از خفاش بوده و احتمالا یک میزبان حیوانی دیگر نیز این ویروس را دریافت کرده است، اما...

سازمان بهداشت جهانی: بسیار در چین درباره کرونا تحقیق کردیم

بورس24 : تیم اعزامی سازمان بهداشت جهانی به چین گفتگوهای جامعی با همتایان چینی خود درباره منشا شیوع ویروس کرونا انجام داد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، یک سخنگوی سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که تیمی از این سازمان که برای انجام تحقیقات درباره منشا ویروس کرونا در چین به سر می برد گفتگوهای گسترده ای با دانشمندان شهر ووهان، محل شیوع اولیه کووید -19 انجام دادند.

گفتگوهای انجام شده شامل آخرین به روز رسانی ها درباره تحقیقات بهداشت حیوانات بوده است. چین یک روز پس از شیوع کرونا یک بازار حیوانات وحشی در ووهان را تعطیل کرد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد ناشی از خفاش بوده و احتمالا یک میزبان حیوانی دیگر نیز این ویروس را دریافت کرده است.

نتایج تحقیقات سازمان بهداشت جهانی برای بسیاری از دانشمندان و دولتهای سراسر دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است؛ البته به جز آمریکا که سازمان بهداشت را به جانب گرایی از دولت چین در موضوع شیوع کرونا متهم کرده است.

کریستین لیندمیر، از مقامات این سازمان درباره این گفتگوها گفت: تیم بحث های گسترده ای با همتایان چینی داشته و آخرین اطلاعات درباره مطالعات بیولوژیک، ژنتیک و واگیرشناسی را از طرف مقابل دریافت کرده است.

با وجود انجام این تحقیقات مایک رایان مدیر شرایط اضطراری سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه با بیان اینکه امکان شگفت زده شدن از شنیدن اخبار جدید وجود خواهد داشت گفت: این واقعیت که هشدارها از ووهان آغاز شد الزاما به این معنی نیست که این بیماری از حیوانات به انسان انتقال یافته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24