Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دومین صندوق معامله پذیر دولتی که صندوق پالایشی هاست شهریورماه و سومین صندوق در سه ماهه سوم سال پذیره نویسی و عرضه خواهد شد.

جزئیات پذیرش دارا دوم و دارا سوم از زبان معاون سازمان خصوصی سازی

بورس24 : دومین صندوق معامله پذیر دولتی که صندوق پالایشی هاست شهریورماه و سومین صندوق در سه ماهه سوم سال پذیره نویسی و عرضه خواهد شد.

حسن علایی، معاون امور واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی در خصوص صندوق های معامله پذیر(ای تی اف) دولتی اظهار داشت: مطابق قانون بودجه سال جاری ۹۹ و تبصره دو قانون و مصوبه هیات وزیران، پذیرش سه صندوق سرمایه گذاری معامله پذیر (ای تی اف) در سال جاری به وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده است.

وی در این خصوص بیان داشت: صندوق قابل معامله اول به نام دارایکم، که شامل ترکیبی از سهام بانک ها و بیمه ها بود در خرداد ماه پذیره نویسی و عرضه شده است .

علائی در خصوص دومین صندوق ای تی اف دولتی اظهار داشت: اقدامات پذیره نویسی دومین صندوق ای تی اف دوم که مربوط به شرکت های پالایشی است در حال انجام است و به این ترتیب ۱۵ درصد از سهام چهار پالایشگاه، تبریز، بندرعباس، اصفهان و تهران در این صندوق عرضه خواهند شد .

معاون امور واگذاری سهام و بنگاه ها در ادامه گفت: برنامه این است که اقدامات اجرایی دومین صندوق ای تی اف، در تابستان صورت بگیرد.

وی در خصوص سومین ای تی اف دولتی خاطرنشان ساخت: داراسوم که به ای تی اف خودرویی و فلزی معروف است از ترکیب سهام چهار شرکت، ملی مس ایران، فولاد مبارکه، ایران خودرو و سایپا ایجاد خواهد شد که برنامه ریزی های لازم برای پذیرش این صندوق در سه ماهه سوم سال در حال انجام است.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24