Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و همگان باید در برابر آنان پاسخگو باشیم...

پیام مدیر عامل تاصیکو به مناسبت روز خبرنگار

بورس24 : مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و همگان باید در برابر آنان پاسخگو باشیم.

نقدهای سازنده اصحاب رسانه، به عنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان نه تنها عامل بازدارنده در برابر خطاها و اشتباهات است، بلکه زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری نیز خواهد بود.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و همگان باید در برابر آنان پاسخگو باشیم. نقدهای سازنده اصحاب رسانه، به عنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان نه تنها عامل بازدارنده در برابر خطاها و اشتباهات است بلکه زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری نیز خواهد بود.

غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: بی شک رسانه ها یکی از مهمترین ارکان تصمیم ساز در دنیای کنونی بوده و اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و همگان باید در برابر آنان پاسخگو باشیم.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

خبرنگاران محترم رسانه های گروهی کشور

سلام علیکم؛

هفده مرداد سالروز شهادت خبرنگار مجاهد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران "محمود صارمی"، روزی است نمادین برای بزرگداشت و تجلیل از همه عزیزانی که مسوولیت سنگین و خطیر اطلاع رسانی را در میهن عزیزمان بر عهده دارند.

برادران و خواهران

اینجانب همواره بر این باور بوده و هستم که نقدهای سازنده اصحاب رسانه، به عنوان ناظران امین و صادق بر عملکرد مسوولان نه تنها عامل بازدارنده در برابر خطاها و اشتباهات است بلکه زمینه ساز تعالی و ارتقاء بهره وری نیز خواهد بود، اکنون که در برهه حساسی از تاریخ ایران عزیزمان قرار داریم تنها با همراهی و همدلی همدیگر می توانیم مسیر تعالی کشورمان را در شرایط موجود هموار سازیم. بی شک رسانه ها یکی از مهمترین ارکان تصمیم ساز در دنیای کنونی بوده و اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و همگان باید در برابر آنان پاسخگو باشند.

بر این اساس جا دارد به سهم خود از مساعدت ها، همراهی ها و نقدهای سازنده و عالمانه ای که در طول دوره خدمتگزاری ام در طی دهه های گذشته از جانب اصحاب رسانه صورت پذیرفته، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، برای همه زحمات صادقانه و موثرتان به تمامی خبرنگاران خدا قوت گفته و از صمیم قلب برای آنان آرزوی بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24