Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عصر روز چهارشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان تهران با حضور ۶۶.۶۱ درصد از سهامداران واعضای هیات مدیره برگزار شد. در این مجمع محمدرضا بیگدلی به عنوان رییس مجمع، علی محمد بد و علی ابوذری لطف به عنوان ناظران، محسن رستمی به عنوان منشی مجمع و سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت سیمان تهران حضور داشتند.

تقسیم ٢٠٠ ریال سود در مجمع سیمان تهران

بورس24 : عصر روز چهارشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان تهران با حضور ۶۶.۶۱ درصد از سهامداران واعضای هیات مدیره برگزار شد. در این مجمع محمدرضا بیگدلی به عنوان رییس مجمع، علی محمد بد و علی ابوذری لطف به عنوان ناظران، محسن رستمی به عنوان منشی مجمع و سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت سیمان تهران حضور داشتند.

ابتدا سیدعباس حسینی در رابطه با اهم فعالیت های شرکت طی سال مالی ۹۸ گفت: انجام مطالعات جامع و کارشناسی روی اراضی واحد هفتم مشیریه، تجدید ارزیابی زمین های شرکت، افزایش سرمایه در شرکت سیمان ایلام به میزان ۱۹۱ درصد از مبلغ ۴۱۲.۵۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و... از جمله اقدامات ما در سال مالی مورد گزارش بوده است.

او در خصوص تسویه بدهی های ارزی شرکت های گروه سیمان تهران اظهار کرد: اقدامات لازم در رابطه با تسویه تسهیلات ارزی مشمول ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در سال ۹۷ آغاز و با تامین منابع مالی مورد نیاز، پرداخت های لازم به بانک های عامل تا پایان خرداد ۹۸ انجام و بدهی ارزی شرکت های سیمان هگمتان، سیمان ایلام، سیمان نهاوند و پیوند گلستان جمعا حدود ۱۲۰ میلیون یورو با مساعدت و حمایت هلدینگ کاوه پارس تسویه شده چنانچه قرار بود این بدهی های ارزی را به نرخ روز پرداخت کنیم باید بیش از سه هزار میلیارد تومان پرداخت می کردیم و تسهیلات دریافتی شرکت صنایع سیمان گیلان سبز در حال پیگیری است.

مدیرعامل سیمان تهران در رابطه با تجدید ارزیابی دارایی های این شرکت خاطرنشان کرد: دستور بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار این بود که زمین های شرکت را تجدید ارزیابی کنیم. با بررسی هایی که انجام شد مشخص شد با انجام این مهم منفعتی برای شرکت ایجاد نخواهد شد. اما برای سهامداران جذابیت خواهد داشت. به همین دلیل دوباره این موضوع را به سهامدار اعلام کردیم قرار شد کارشناسان کارهای قیمت گذاری و ارزش گذاری زمین ها را انجام دهند؛ به محض انجام آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سیدعباس حسینی مدیرعامل "ستران" در رابطه با برنامه های آتی این شرکت گفت: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱.۷۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۲.۷۵۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران، افزایش سرمایه شرکت سیمان گیلان سبز به میزان ۲۴۶ درصد از مبلغ ۷۶۲.۶۶۲ میلیون ریال به مبلغ ۲.۶۳۹.۵۳۸ میلیون ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، تسویه وام های ارزی و ریالی شرکت شرکت سیمان گیلان سبز، انجام اقدامات نهایی در خصوص افزایش سرمایه سیمان هگمتان از محل سود انباشته، انجام اقدامات نهایی در رابطه با افزایش سرمایه سیمان ایلام از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران، راه اندازی آسیاب سیمان خط ۹، ارتقاء راندمان خطوط تولید و انجام اقدامات لازم برای دریافت گواهی نامه صنعت سبز از جمله اقدامات ما در سال مالی ۹۹ خواهد بود.

مدیرعامل سیمان تهران در خصوص جایگاه شرکت در صنعت بیان کرد: شرکت سیمان تهران در بین شرکت های فعال در این صنعت با حجم فروش معادل ۲.۶۱۵.۳۱۴ تن حدود ۴.۵درصد سهم فروش سیمان در کشور را در اختیار دارد.

سهام سه زیر مجموعه سیمان تهران امسال در بورس عرضه خواهد شد

در ادامه علی محمد بد نماینده بنیاد مستضعفان و ناظر مجمع در خصوص برنامه های سیمان تهران برای عرضه سهام شرکت های زیر مجموعه گفت: در حال تدارک برای عرضه ۳ زیرمجموعه سیمان تهران از جمله شرکت سیمان نهاوند، شرکت سیمان پیوند گلستان و شرکت سیمان گیلان سبز در بورس هستیم. تا کمتر از دوماه دیگر شرکت سیمان نهاوند در فرابورس عرضه خواهد شد. پس از آن نوبت به پیوند گلستان خواهد رسید. جلسات با فرابورس برگزار شده مدارک و گزارش ها هم ارسال شده است. تنها جلسه آخر با فرابورس مانده تا درخصوص تاریخ عرضه و درج نماد صحبت و این موضوع تعیین و تکلیف شود. سیمان گیلان سبز نیز تا پایان سال وارد بورس می شود. ابتدا باید تجدید ارزیابی دارایی گیلان سبز انجام شود سپس مراحل انجام کار صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در پایان با موافقت سهامداران حاضر در مجمع صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ تصویب شده و به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال سود تقسیم شد.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24