Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت از شروع طرح توزیع مستقیم لوازم خانگی به صورت سبدهای ارزان قیمت خبرداد و شرایط دریافت این ۵ قلم لوازم خانگی پرمصرف را تشریح کرد.

شرایط دریافت لوازم خانگی ارزان قیمت اعلام شد

بورس24 :سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت از شروع طرح توزیع مستقیم لوازم خانگی به صورت سبدهای ارزان قیمت خبرداد و شرایط دریافت این ۵ قلم لوازم خانگی پرمصرف را تشریح کرد.

محمد رضا کلامی در خصوص طرح توزیع مستقیم لوازم خانگی سبدهای ارزان قیمت، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، اقشار هدف این طرح ، با اولویت زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یا فرزندان این افراد است که اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 105 هزار نفر معرفی شده اند، گفت: سومین گروهی که در اولویت این طرح هستند، مزدوجین تحت پوشش سازمان بازنشستگی است. به طور کلی طی فراخوان اعلام شده، دنبال این هستیم که واحدهای تولید کننده لوازم خانگی که توانایی و علاقه مندی لازم را برای عرضه مستقیم این 5 قلم کالا به مصرف کننده واقعی را دارند، به دلیل مشارکت در این طرح، دولت نسبت به تأمین ارز و ورق فولاد این کارخانجات با اولویت اقدام شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت خاطر نشان کرد: در مقابل نیز این واحدهای تولید باید نسبت به عرضه ٥ قلم کالای لوازم خانگی اصلی جهیزیه از جمله اجاق گاز ، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و جارو برقی اقدام کنند.

کلامی با اشاره به اینکه هدف از این کار حذف واسطه ها و عرضه مستقیم کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده واقعی است گفت این طرح قرار است با مشارکت پاکشوما و شرکت انتخاب شروع شود. گروه انتخاب در مرداد ما ٣٥ هزار بسته را آماده کرده و پاکشوما نیز قرار است نرخ خود را برای این بسته اعلام کند.

وی افزود: قرار است بهزیستی و کمیته امداد به صورت وب سرویسی سامانه خود را به سامانه این دوشرکت متصل کنند و مزدوجین تحت پوشش این دو نهاد باید درخواست خود را به نهادهای مربوطه اعلام کنند. سپس به صورت سیستمی یک کد رمزدار برای مشمولین تعیین و به واحدهای تولیدی اعلام می شود تا بر اساس آن افراد در درگاه الکترونیکی واحدهای تولیدی، مراجعه و محصولات را اینترنتی خریداری کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت حتی اگر این دو نهاد موافقت داشته و استانها نیز آمادگی لازم را داشته باشند، این امکان وجود دارد که محصولات به صورت نمونه امکان مشاهده حضوری این 5 قلم فراهم شود.

کلامی در پایان گفت: مشمولین این طرح پس از انتخاب محصول مورد نظر و واریز وجه می توانند کالا را تحویل بگیرند. در بسته نخست اسنوا این ٥ قلم کالا به ارزش ٩ میلیون و پانصد هزار تومان در اختیار اقشار قرار می دهد.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24