Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

افزایش ارزش دارایی ها به بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان صبح روز سه شنبه هفته جاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور ۸۴.۹ درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد؛ به گزارش خبرنگار بورس ٢۴، در این مجمع...

تقسیم سود ۸۰۰ ریالی در مجمع سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

بورس24 : صبح روز سه شنبه هفته جاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور ۸۴.۹ درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این مجمع محمد مهدی انتشاری به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رییس مجمع، حسن تاجیک به نمایندگی از شرکت خدمات گستر صبا انرژی به عنوان ناظر اول، نرگس یزدانیان به نمایندگی از شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان ناظر دوم و امیر عباس حسینی به عنوان منشی مجمع حضور داشتند.

در این مجمع ابتدا امیر عباس حسینی مدیر عامل "وصندوق" گفت: ارزش روز دارایی های "وصندوق"، با در نظر گرفتن دارایی های غیر بورسی، به بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

مهم ترین پروژه های این شرکت شامل اوره آمونیاک مسجد سلیمان و ABS/Rubber جم است، که پروژه اوره و آمونیاک مسجد سلیمان به ۹۸.۳ درصد رسیده و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. پروژه ABS/Rubber جم نیز به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده است.

امیر عباس حسینی مدیر عامل "وصندوق" با اشاره به اینکه در صورت بهره برداری از طرح اوره و آمونیاک مسجد سلیمان، این شرکت سالانه سودی برابر با ۱۰۰ میلیون دلار نصیب سهامداران خود خواهد کرد، افزود: شرکت ABS/Rubber جم پس از بهره برداری، سود سالانه ۴۵ میلیون یورو برای سهامداران خواهد داشت.

در خصوص ارزش گذاری و عرضه شرکت های تابعه این هلدینگ، شرکت های صبا فولاد خلیج فارس و فولاد اکسین خوزستان در مرحله ارزشگذاری و عرضه در فرابورس قرار دارند.

لازم به ذکر است، در پایان با موافقت سهامداران صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ تصویب شده و به ازای هر سهم ۸۰۰ ریال سود تقسیم شد.

گفتنی است، همچنین سازمان حسابرسی به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و سازمان حسابرسی به ‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در ادامه روزنامه‌ های اطلاعات و دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی‌ های شرکت تعیین شدند.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24