Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : لغو عرضه اولیه «غزر» به دلیل بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی های شرکت زرماکارون است و علت دیگری ندارد. امروز ۲۵ تیرماه قرار بود عرضه اولیه سهام زرماکارون در نماد غزر۱ انجام شود که به روز دیگری موکول شد. در این راستا اطلاعیه ای در سایت بورس تهران منتشر شد که در آن آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۷۶۸۶۹/ ۱۸۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ به اطلاع می‌رساند باتوجه به استعلام جدید واصله و ضرورت بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه شرکت مذکور در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ انجام نخواهد شد.

عرضه «غزر» چرا لغو شد؟

بورس24 : لغو عرضه اولیه «غزر» به دلیل بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی های شرکت زرماکارون است و علت دیگری ندارد.

امروز ۲۵ تیرماه قرار بود عرضه اولیه سهام زرماکارون در نماد غزر۱ انجام شود که به روز دیگری موکول شد.

در این راستا اطلاعیه ای در سایت بورس تهران منتشر شد که در آن آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۷۶۸۶۹/ ۱۸۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ به اطلاع می‌رساند باتوجه به استعلام جدید واصله و ضرورت بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه شرکت مذکور در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ انجام نخواهد شد.

پیرو این اطلاعیه محمود گودرزی، معاون شرکت بورس تهران در گفت و گو با سنا گفت: تاخیر مجدد عرضه اولیه زر ماکارون ارتباطی با موضوع قیمت‌گذاری «غزر» نداشته است و این لغو عرضه به بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های این شرکت مرتبط است.

وی تصریح کرد: در خصوص آخرین وضعیت ترهین دارایی های شرکت، استعلاماتی دریافت شده است که باید در خصوص آن شفاف سازی های مورد نیاز انجام شود.

همچنین، این موضوع طی اطلاعیه ای به کارگزاری ها اعلام شده بود. این اطلاعیه به شرح زیر است: «کاربر گرامی، عرضه اولیه نماد "غزر" امروز ۲۵ تیر ۱۳۹۹ انجام نمی‌پذیرد و به روز دیگری موکول شده است. اطلاعات تکمیلی توسط ناظر بازار اعلام خواهد شد.»

او در گفت و گویی دیگر با خبرنگار بورس24 به ارائه توضیحاتی بیشتر پرداخت و گفت : ما به خاطر برخی مکاتبات و استعلام هایی که با بورس تهران، انجام شده برای اطمینان خاطر و بررسی آخرین وضعیت تضامینی که در صورت های مالی و امیدنامه افشا شده، که در خصوص پروژه زرکام بوده، برای اطمینان خاطر و صرفه صلاح سهامداران خرد،جانب احتیاط را انجام داده ایم.

وی تاکید کرد : هر زمان این استعلامات انجام شود، با اطمینان در زمان مقتضی عرضه انجام خواهد شد.

معاون بورس تهران تصریح کرد : لغو عرضه‌ نماد زر هیچ ارتباطی با قیمت عرضه اعلام شده ندارد.

وی گفت : ما در خواست هایی را از شرکت زر و بانک داشتیم ، که باید ببینیم این تضامین چه حدودی دارد، در غیر این صورت مشکلی برای عرضه نداریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24