Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع شرکت مبین وان کیش امروز برگزار شد. این مجمع ١٠٠ ریال سود نقدی تقسیم کرد.

مجمع «اوان» ١٠٠ ریال سود تقسیم کرد

بورس24 : مجمع شرکت مبین وان کیش امروز برگزار شد. این مجمع 100 ریال سود نقدی تقسیم کرد.

مدیرعامل و سهامدار جدید «اوان» در این مجمع چشم اندازی روشن برای این شرکت ترسیم کردند.

همچنین توسعه خطوط کسب و کار شرکت و افزایش دوبرابری درآمد ها در سال جاری از مهم ترین نکاتی بودند که در این مجمع مطرح شدند.

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی عادی به طور سالانه شرکت مبین وان کیش با حضور بیش از ۵۸ درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد.

مسعود وکیلی نیا مدیرعامل "اوان" درباره عملکرد و خطوط کسب و کار مبین وان در جمع سهامداران این طور توضیح داد و گفت: درآمد عملیاتی ما از ۸۹ میلیارد تومان سال ۹۷ به ۱۱۸ میلیارد تومان در سال مالی مورد گزارش افزایش داشته است.

سود خالص شرکت نیز از ۷ میلیارد به ۱۲ میلیارد تومان افزایش داشت.

وی در ادامه افزود: کسب و کار محوری شرکت فعالیت در حوزه تجمیع کنندگی و ایجاد بستر های لازم برای ارائه خدمات دیجیتال است. در تلاشیم تا تنوع دهی به سبد محصولات قابل ارائه شرکت را افزایش دهیم و تا کنون نیز اقدامات خوبی در راستای بهبود عملکرد توسعه سبد محصولات قابل ارائه و خروج از تک محصولی انجام شده است.

مدیر عامل مبین وان گفت: در سه ماهه پایانی سال ۹۸  به صورت ویژه در حوزه ارائه سرویس های مالی و فین تمرکز کردیم و انتظار داریم با برنامه هایی که در حال اجرایی شدن است عایدی خوبی نصیب سهامداران شود.

همچنین برای ارائه خدمات و توسعه فعالیت ها با چند شرکت داخلی و خارجی در حال رایزنی برای ارائه سرویس های دیجیتال بر بسترهای متنوع و جدید هستیم.

از دیگر اقداماتی در حوزه افزایش محصولات شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ارزش افزوده عملیاتی کردیم ورود جدی در بخش ارائه محصولات دیجیتال در  بازی و سرگرمی بوده است.

در این بخش پلتفرم بین تو را قابل ارائه داشتیم با مجوز هایی که برای ارائه خدمات در حوزه ویدیو داشتیم و همچنین پلتفرم ایر مدیا  که در برنامه ماست تا در سال جاری توسعه قابل قبولی در این بخش داشته باشیم. در حوزه بازی نیز ورود کردیم و در حال ارائه بازب های دیجیتال در بازار های داخلی و بین المللی هستیم.

وکیلی نیا درباره برنامه های شرکت در حوزه فین تک هم گفت: به دنبال توسعه اپلیکیشن ها در این بخش هستیم و پلتفرم های لازم برای ارائه خدمات فروش شارژ و پرداخت قبض و در حال ایجاد شرایط لازم برای ورود به تجمیع کنندگی فروش شارژ هستیم. در حوزه ارائه خدمات بر بستر دیتا سنتر شرکت نیز ورود کردیم.

وکیلی نیا گفت: با برنامه هایی که هدف گذاری شده است شرکت آینده روشنی دارد و انتظار داریم در سال جاری شاهد رشد ۱۰۰ درصدی درآمد باشیم، سال ۹۹ قطعا سال درخشانی خواهد بود.

حسین علی محمدی نماینده سهامدار جدید(آسیا تک) درباره برنامه های سهامدار جدید گفت: برنامه ما حمایت و ارائه پروژه های فنی و مالی قابل توجه ورود کردیم.

در ماه های پیش رو شاهد اخبار و رخ داد های خوبی در حوزه قرار دادها و توسعه کسب و کار مبین وان خواهیم بود و با توجه به افزایش تقاضا در حوزه VOD آپلیکیشن جدید و قدرتمندی را در بازار ارائه خواهیم کرد.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24