Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت به‌پرداخت ملت امکان استفاده از چهار خدمت بورسی را از طریق اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت فراهم کرد. این چهار خدمت که در منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت قابل دسترسی است، شامل فروش سهام عدالت، دریافت رایگان کد بورسی و احراز هویت رایگان سجام (سامانه جمع‌آوری اطلاعات مشتریان)، نوبت‌گیری دفاتر پیشخوان و آموزش بورس می باشد.

با اپلیکیشن «سکه» به پرداخت ملت بورسی شوید !

بورس24 : شرکت به‌پرداخت ملت امکان استفاده از چهار خدمت بورسی را از طریق اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " فراهم کرد.

این چهار خدمت که در منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت" قابل دسترسی است، شامل فروش سهام عدالت، دریافت رایگان کد بورسی و احراز هویت رایگان سجام (سامانه جمع‌آوری اطلاعات مشتریان)، نوبت‌گیری دفاتر پیشخوان و آموزش بورس می باشد.

افرادی که قصد ورود به بازار بورس را دارند، بدون مراجعه حضوری و رایگان می توانند پس از دریافت کد بورسی و احراز هویت سجام از طریق اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " نسبت به خرید و فروش آنلاین سهام اقدام کنند. در این سرویس همچنین مراکز احراز هویت برای فرد متقاضی نمایش داده می‌شود.

بنابراین گزارش، دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی هم امور احراز هویت برای ورود افراد به بورس انجام می‌دهند که امکان نوبت‌گیری آن‌ها از طریق اپلیکیشن سکه" به پرداخت ملت " میسر است. اما با کمک اپلیکیشن سکه، امکان احراز هویت به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است و فرد بدون حضور در دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می‌تواند نسبت به احراز هویت خود اقدام کند.

همچنین برای علاقه‌مندان به بهره‌گیری از آموزش‌های بورس، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی به دو صورت فایل‌های آموزشی یا آموزش غیرحضوری و «نوین» در اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " ارایه شده است .

ثبت درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت نیز یکی ازدیگر خدمات ارائه‌شده در منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت" است.

منبع : روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24