Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید از ایران خودرو درخصوص تاخیر در اعلام قیمت جدید خودرو ها از سوی شورای رقابت گفت: این سازمان از تمام ظرفیت های خود برای رفع مشکل قیمت گذاری خودرو و اعلام جدید قیمت ها در ستاد تنظیم بازار برای کمک به خودروسازان استفاده می کند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: ایران خودرو پیشگام در جهش تولید است

بورس24 : سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید از ایران خودرو درخصوص تاخیر در اعلام قیمت جدید خودرو ها از سوی شورای رقابت گفت: این سازمان از تمام ظرفیت های خود برای رفع مشکل قیمت گذاری خودرو و اعلام جدید قیمت ها در ستاد تنظیم بازار برای کمک به خودروسازان استفاده می کند.

یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، صدای خودروسازان و مردم است و عدم تاخیر در اعلام قیمت‌های جدید خودرو، هم خودروساز و هم مصرف کنندگان را متضرر می کند و در این بین سود به جیب دلالان می رود.

وی تاکید کرد: ایران خودرو با تمام مشکلات موجود، با طراحی و تولید محصولات جدید و مطابق با سلیقه مصرف‌کنندگان پیشگام در جهش تولید در صنعت کشور است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان ساخت: تلاش های صورت گرفته در زمینه عرضه محصولات جدید و نهضت داخلی سازی قطعات در ایران خودرو در سال جهش تولید قابل تقدیراست.

رایگانی خاطرنشان کرد: خودروهای کسری‌دار در ایران خودرو، عموما نقص قطعات الکترونیکی دارند و این شرکت در تلاش است این مشکل برطرف شود و هیچ احتکاری وجود ندارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: استفاده از لفظ احتکار در مورد خودروسازان و ایران خودرو در شرایط تحریم که خطوط تولید را سرپا نگه داشته‌اند، درست نیست.

گفتنی است، در این بازدید فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی را همراهی کرد.

منبع: ایکوپرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24