Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مراقب کلاه برداران تلفنی باشید سودجویان با استفاده از نام و اعتبار بیمه مرکزی و با ترفندهای گوناگون به فریب مردم ادامه می دهند. گفتنی است، با وجود هشدارهای مکرر نهاد ناظر صنعت بیمه مبنی بر تبعات حقوقی جعل عنوان سازمان های دولتی، سوء استفاده از اعتماد شهروندان در خصوص فروش بیمه نامه های غیر واقعی همچنان ادامه دارد. بر اساس این گزارش...

هشدار بیمه مرکزی در خصوص تماس های مکرر سودجویان با شهروندان

بورس24 : سودجویان با استفاده از نام و اعتبار بیمه مرکزی و با ترفندهای گوناگون به فریب مردم ادامه می دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، با وجود هشدارهای مکرر نهاد ناظر صنعت بیمه مبنی بر تبعات حقوقی جعل عنوان سازمان های دولتی، سوء استفاده از اعتماد شهروندان در خصوص فروش بیمه نامه های غیرواقعی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش برخی از شرکت های غیرقانونی با تهدید شهروندان برای ابطال دفترچه بیمه پایه یا اغوای آنان برای خرید بیمه نامه تکمیلی درمان نسبت به صدور کارت بی ارزش در برابر دریافت مبالغ قابل توجه، اقدام می کنند.

این در حالی است، که بیمه مرکزی هیچ گونه محصول بیمه ای برای فروش ندارد و عرضه بیمه نامه تنها از طریق شرکت های بیمه، نمایندگان رسمی و کارگزاری ها صورت می گیرد و عواقب منفی هر گونه خرید متفرقه بیمه نامه های مجعول از دلالان و سودجویان بر عهده مشتریان خواهد بود.

گفتنی است، بیمه مرکزی ضمن پیگیری حقوقی و قضایی این تخلف آشکار بار دیگر از شهروندان خواست ضمن بی اعتنایی به این قبیل تماس ها موارد کلاهبرداری را از طریق شماره ۲۳۴۲ به اطلاع کارشناسان بیمه مرکزی اطلاع دهند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24