Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

خبرنگار بورس ٢۴ ساعتی پیش تصاویر جالبی از کتابفروشی های میدان انقلاب تهران تهیه کرده است. میدان انقلاب پایتخت و اطراف دانشگاه تهران که کانون کتابفروشی هاست و هر نوع کتابی از داستان و رمان گرفته تا انواع کتب آموزشی نایاب در آنجا یافت می شود ، این روزها تمرکز خود را بر روی فروش کتب بورسی گذاشته اند. این گزارش میدانی حاکی از آن است : ویترین همه کتابفروشی ها از این کتاب های بورسی پر شده...

انقلاب بورسی در میدان انقلاب!!

خبرنگار بورس24 ساعتی پیش تصاویر جالبی از کتابفروشی های میدان انقلاب تهران تهیه کرده است.

میدان انقلاب پایتخت و اطراف دانشگاه تهران که کانون کتابفروشی هاست و هر نوع کتابی از داستان و رمان گرفته تا انواع کتب آموزشی نایاب در آنجا یافت می شود ، این روزها تمرکز خود را بر روی فروش کتب بورسی گذاشته اند.

این گزارش میدانی حاکی از آن است : ویترین همه کتابفروشی ها از این کتاب های بورسی پر شده...

رضا یکی از فروشنده های کتاب می گوید : این روزها ما دو نوع مشتری بیشتر نداریم ، یکی دانشجویان که به دنبال کتاب هایی هستند که اساتید معرفی کرده اند برای مطالعه و پاس کردن واحدهای دانشگاهی و مشتری مهم تر کسانی هستند که می خواهند بورس یاد بگیرند و از همه قشری هستند.

وی گفت : از یک سال گذشته یادگیری بورس و سهام از طریق کتب بورسی و مالی تقاضای زیادی پیدا کرده و ویترین کتاب فروشی ها پر شده از کتاب هایی از این دست و خدا را شکر در این کسادی بازار ما با تقاضای زیاد کتب بورسی مواجه هستیم.

او تعداد کتب های مرتبط با بورس و صنعت مالی را در کتابفروشی های میدان انقلاب بالغ بر 500 جلد عنوان کتاب عنوان کرد که در مقایس تقاضاهای موجود بسیار اندک است و گفت ما گاها مجبوریم برای پیدا کردن کتب متقاضی ثبت سفارش کنیم و بعد از چند روز کتاب متقاضی را از طریق پست به دست وی برسانیم.

خبرنگار بورس24 گزارش می دهد : این میزان امیدواری واقعا نشان دهنده تمایل مردم به یادگیری و آموزش بورس است و سازمان بورس و اوراق بهادار موظف است با توجه به این نیاز که خود را در کف کتابفروشی های قلب پایتخت نشان داده ، اقدام به آموزش فراگیر بازار سرمایه و نحوه فعالیت در آن بنماید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سیانوش دست مرد
    سیانوش دست مرد

    سلام اگر تز شهرستان بخواهیم از کتاب فروشی های میدان انقلاب خرید کنیم باید به چه صورت سفارش بدهیم

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24