Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فرخی دانش آموخته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی متعددی را بر عهده داشته است. از جمله مهمترین سوابق اجرایی ١٩ ساله این مدیر با سابقه بازار سرمایه می توان به عضو موظف هیات مدیره تامین سرمایه بانک ملت اشاره کرد. همچنین معاونت سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تامین سرمایه امید، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی و چندین موارد دیگر در کارنامه کاری این مدیر موفق به چشم می خورد. به باور اکثر فعالان بازار سرمایه، فرخی از مدیران خوشنام، با اخلاق و حرفه ایی بوده و عملکرد مقبولی در بازار سرمایه داشته است...

مدیرعامل جدید گوهران امید کیست؟

بورس24 : مازیار فرخی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گوهران امید انتخاب شد.

مازیار فرخی این مدیر با اخلاق، باسابقه و فعال بازار سرمایه راهی شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید شد تا از این پس مدیریت این شرکت فرابورسی با ارزشی بیش از 3.7 هزار میلیارد تومان را عهده دار و جایگزین سیاوش وکیلی شود.

فرخی دانش آموخته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی متعددی را بر عهده داشته است. از جمله مهمترین سوابق اجرایی 19 ساله این مدیر با سابقه بازار سرمایه می توان به عضو موظف هیات مدیره تامین سرمایه بانک ملت اشاره کرد. همچنین معاونت سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت تامین سرمایه امید، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی و چندین موارد دیگر در کارنامه کاری این مدیر موفق به چشم می خورد. به باور اکثر فعالان بازار سرمایه، فرخی از مدیران خوشنام، با اخلاق و حرفه ایی بوده و عملکرد مقبولی در بازار سرمایه داشته است.

براساس این گزارش، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید یکی از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ بازار سهام به شمار می رود که توانسته با ثبت بازدهی در حدود 290درصدی از ابتدای سال جاری تا 16تیرماه، عملکرد قابل توجهی را به ثبت رساند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24