Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل شرکت بورس تهران در پاسخ به این سوال که دومین عرضه صندوق های قابل معامله یا ETF در بازار سرمایه چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: از آنجایی که متولی صندوق های قابل معامله وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت خانه های مربوط هستند، هر زمان که آن ها اعلام آمادگی کنند بورس تهران هم اقدامات لازم را در جهت حضور این صندوق ها در بورس انجام می دهد.

صحرایی: عرضه املاک و مستغلات در بورس باعث شفافیت در بازار مسکن می شود

بورس24 : مدیر عامل شرکت بورس تهران در پاسخ به این سوال که دومین عرضه صندوق های قابل معامله یا ETF در بازار سرمایه چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: از آنجایی که متولی صندوق های قابل معامله وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت خانه های مربوط هستند، هر زمان که آن ها اعلام آمادگی کنند بورس تهران هم اقدامات لازم را در جهت حضور این صندوق ها در بورس انجام می دهد.

علی صحرایی افزود: طبق اطلاعات دریافتی، دومین صندوق قابل معامله که قرار است در بورس عرضه شود، مربوط به صنایع فلزی و خودرویی است.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی شرکت‌های سرمایه گذار استانی به طور قطعی وارد بورس می شوند، تصریح کرد: در خصوص این شرکت های سرمایه گذاری استانی ، مشکلاتی اعم از اصلاح اساس نامه و تعیین مدیران وجود دارد و در آخر نیز باید مراحل قانونی جهت حضور در بورس را طی کنند تا بتوانند در تابلوی بورس تهران قرار گیرند.

صحرایی در پاسخ به این سوال که هدف عرضه املاک و مستغلات در بورس تهران چیست، افزود: هدف نهایی از عرضه املاک و مستغلات در بورس این بود که با مشارکت بعضی از نهادهای دولتی که املاک را در دست دارند یا حضور پیمانکاران در این عرصه به جمع آوری اموال خرد مردم کمک شود ؛ ضمن اینکه ، این ابزار مالی باعث شفافیت در قیمت مسکن می می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24