Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نقش بورس دیگر در اقتصاد ایران کمرنگ نمی شود سخنگوی دولت در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه کشور پس از دهه‌ ها به‌ جایگاه واقعی خود رسیده و با تمهیدات و حمایت‌ های صورت گرفته از سوی دولت برای اولین بار ارزش شرکت‌ های ثبت شده در بورس به تولید ناخالص داخلی سطح اقتصادهای پیشرفته رسیده است. این موضوع سبب شده تا...

ربیعی: بازار سرمایه کشور پس از دهه‌ ها به‌ جایگاه واقعی خود رسید

بورس24 : سخنگوی دولت در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه کشور پس از دهه‌ها به‌جایگاه واقعی خود رسیده و با تمهیدات و حمایت‌ های صورت گرفته از سوی دولت برای اولین بار ارزش شرکت‌ های ثبت شده در بورس به تولید ناخالص داخلی سطح اقتصادهای پیشرفته رسیده است.

او افزود: این موضوع سبب شده تا بورس نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند. این نقش پس از این دیگر کمرنگ نخواهد شد و همه سیاست‌گذاران و همه دولت‌ها از این پس باید نیم‌ نگاهی جدی به بورس داشته باشند.

گسترش تامین مالی شرکت‌ ها از طریق بورس

ربیعی در گفتگو اسپوتنیک ادامه داد: قصد داریم امکان تأمین مالی از طریق بورس را برای شرکت‌ها گسترش دهیم؛ البته نقش نظام بانکی در تأمین مالی شرکت‌ها بی‌بدیل است، اما بخشی از نقش تأمین مالی هم باید بر دوش بورس کشور باشد که در این زمینه نیز شورای عالی بورس باید مصوبات مهم دیگری داشته باشد. هم‌اکنون هم به لحاظ ارزش بازار به نسبت به تولید ناخالص داخلی هم به لحاظ تعداد سهامداران بورس به کل جمعیت ایران یکی از بهترین شرایط را در جهان دارد و با بهترین بورس‌های کشورهای پیشرفته قابل مقایسه است.

وی تصریح کرد: رئیس‌ جمهور با علاقه‌ای که به شفافیت اقتصاد دارند برای محافظت از این جایگاه از هیچ اقدام قانونی فروگذار نخواهند کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24