Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

لیزینگ ‌پارسیان و تولید نیروی برق آبادان هم در نوبت هستند آخرین وضعیت عرضه، پذیرش و درج شرکت های بورس مشخص شد. زر ماکارون می آید؛ احتمالا همین هفته. در انتظار عرضه لیزینگ پارسیان و تولید نیروی برق آبادان هم باشید.

زر ماکارون این هفته می آید؛ قیمت جدید اعلام خواهد شد

بورس24 : آخرین وضعیت عرضه، پذیرش و درج شرکت های بورس مشخص شد. زر ماکارون می آید؛ احتمالا همین هفته. در انتظار عرضه لیزینگ پارسیان و تولید نیروی برق آبادان هم باشید.

مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران در مورد آخرین وضعیت عرضه های اولیه به خبرنگار بورس24 گفت: ۳۹ شرکت متقاضی پذیرش هستند، که ارزش اسمی سرمایه ثبت شده آنها ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است. برخی از این شرکت‌ها شامل شرکت تابان فردا با ارزش سه هزار میلیارد تومان ، گروه مالی ملت با ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان ، اوپال کانی پارس با ارزش هزار میلیارد تومان، هلدینگ صنعتی معدنی کاوه پارس با ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان و پرداخت الکترونیک پاسارگاد در مرحله پذیرش هستند.

وی گفت: با توجه به ماده ۲۵ دستورالعمل پذیرش که اشاره به مدارک و مستندات پرونده پذیرش شرکتها دارد ، باید مدارک شرکتها کامل شود تا در جلسه هیئت پذیرش مطرح گردد ، برخی از شرکت‌ها اخیراً این درخواست داده اند که باید مدارکشان بررسی شود.

درج شدگان بورس کدامند؟

وی گفت: شرکت‌های درجریان درج که پذیرش شدند و مشروط به ارسال برخی مدارک هستند شامل ۱۱ شرکت بوده، که این شرکت‌ها در مرحله درج هستند. شرکت های صنعت غذایی کوروش، لیزینگ کارآفرین ، تامین سرمایه امین، تامین سرمایه تمدن ، صنایع کاغذ پارس، بهساز کاشانه تهران سپیدماکیان، لیزینگ اقتصاد نوین، توسعه عمران امید، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری توسعه نور دنا در مرحله درج هستند.

به گفته وی، پتروشیمی زاگرس و صنایع کاغذ پارس در حال انتقال از فرابورس به بورس هستند.

پتروشیمی امام فعلا درخواست داده

نوروزی گفت: در مورد پتروشیمی بندر امام تقاضای پذیرش داده شده است به نحوی که طی سه ماه آینده شرکت پذیرش و درج شود، عرضه خواهد شد. در حال حاضر جلسه بازدیدی از سوی شرکت انجام شده و توسط بورس تهران بررسی های خوبی انجام شده است.

زر ماکارون بالاخره آمد

معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران گفت: شرکت هایی که پذیرش و درج شده و در حال حاضر در انتظار عرضه هستند شامل لیزینگ‌پارسیان، صنعتی زرماکارون و شرکت تولید نیروی برق آبادان هستند که صنعتی زر ماکارون در حال حاضر نزدیک ترین شرکت بورس برای عرضه در بازار است و احتمالا این هفته عرضه اولیه شود.

در ادامه، محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص قیمت گذاری شرکت صنعتی زرماکارون گفت: طبق آنچه از معاونت بازار بورس تهران منتشر خواهد شد، اطلاع رسانی لازم انجام می شود. قیمت در اطلاعیه اعلام خواهد شد.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24