Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پایان تابستان امسال معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، گفت: سایپا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است. حسین کاظمی افزود: تحویل این تعداد خودرو به موازات رشد تولید در این مجموعه رقم خورده و...

زمان به صفر رسیدن تعهدات معوق سایپا

بورس24 : معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است.

به گزارش سایپا نیوز، حسین کاظمی افزود: تحویل این تعداد خودرو به موازات رشد تولید در این مجموعه رقم خورده و بیانگر تسریع در تحویل تولیدات از کارخانه به مشتریان است.

به گفته وی بخش کوچکی از محصولات که به‌ دلیل کسری چند قطعه همچنان به مرحله تحویل نرسیده نیز، به‌ سرعت در حال تکمیل و تحویل است.

کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا تحویل به‌ موقع خودروهای مشتریان براساس اولویت ثبت‌ نامی را در صدر اهداف خود قرار داده است، که خوشبختانه تاکنون همین روند را دنبال کرده‌ ایم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: همان‌طور که پیشتر نیز اعلام شد، تعهدات معوق ۱۸ محصول سایپا تا پایان شهریورماه به صفر خواهد رسید و در نیمه دوم سال، با سرعت بیشتر و منطبق با قرارداد مشتریان، خودرو تحویل خواهیم داد.

وی گفت: در حال حاضر تحویل خودرو به مشتریان را در چند حوزه شامل خودروهای پیش‌ فروش، فروش فوری، طرح‌ های جایگزینی و ... به‌ طور همزمان دنبال می‌ کنیم که این موضوع بیانگر تلاش سایپا برای جلب رضایت مشتریان است.

کاظمی در پایان گفت: با ورود محصولات جدید و تسریع در تحویل خودروهای مشتریان، تا پایان سال شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در امر تحویل خودرو و عرضه به بازار خواهیم بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24