Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۴.۱۱ تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نماد سیتا به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

«سیتا» تعداد شرکت های فعال در بورس را به عدد ۳۳۷ رساند

بورس24 : امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۴.۱۱ تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا" به روش ثبت سفارش در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۴.۱۱ طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ۱ میلیاردو ۳۲۰ میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و ۳۳۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز شنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۴.۱۴ ، جمعا معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا به قیمت هر سهم ۱۵۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۳۷ شرکت رسید و به ارزش بازار ۱۷۳ هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال افزوده شد.

لازم به ذکر است شرکت "سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا" با ثبت بیش از ۴میلیون و ۴۸۰ هزار کد معاملاتی رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر حدود تعداد ۶۴۰ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

یادآوری می‌شود با توجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی مبنی بر اهمیت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان و اصحاب رسانه، مراسم عرضه اولیه سهام شرکت "سرمایه گذاری سیمان تامین" با نماد" سیتا"، با عنایت به زیرساخت الکترونیکی بازارسرمایه به صورت مجازی برگزار و پخش گردید.

منبع: بورس تهران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24